The news is by your side.

Advertisement

شہزادہ ہیری کی حمایت کیوں کی؟ برطانوی شہزادی مشکل میں پڑ گئیں

لندن: پرنس ہیری کی حمایت نے برطانوی شہزادی یوجین کو مشکل میں ڈال دیا ہے، اور انھیں تنقید کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ڈچز آف سسیکس اور پرنس ہیری کی اہلیہ میگھن مارکل کی چالیسویں سال گرہ پر شہزادی یوجین نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر خصوصی اسٹوری شیئر کی، جس میں انھوں نے شاہی خاندان چھوڑنے والے جوڑے کی علی الاعلان حمایت کی۔

بدھ کے روز شہزادی یوجین نے میگھن کے آرک ویل مانیٹرنگ پروگرام میں رضاکارانہ طور پر حصہ لینے کا بھی اعلان کیا، اور میگھن کے لیے اپنی حمایت پر زور دیا، یہ پروگرام ان خواتین کے لیے ہے جو وبائی امراض کے بعد ملازمتوں میں واپس آنا چاہتی ہیں۔

اور اب برطانوی شاہی خاندان سے علیحدگی اختیار کرنے والے شہزادہ ہیری کی کزن شہزادی یوجین کو ہیری کی اس حمایت کرنے پر تنقید کا سامنا ہے، بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق شہزادی یوجین کی جانب سے ہیری کو دی جانے والی عوامی حمایت برطانوی شاہی خاندان کے لیے مزید مشکلات کھڑی کرے گی۔

شاہی مبصر ڈینیلا ایلسر کا دعویٰ ہے کہ شہزادی یوجین کی عوامی حمایت سسیکس رائلز کے لیے گیم چینجر بن سکتی ہے، یوجین، جو کہ برطانیہ شاہی خاندان کے مقبول افراد میں سے ایک ہیں، واضح طور پرمحل کے معاملات کو متاثر کر سکتی ہیں۔

انھو ں نے یہ بھی کہا کہ مختلف شاہی افراد نے گزشتہ ہفتے ڈچز آف سسیکس کی 40 ویں سالگرہ کے موقع پر سوشل میڈیا پر آفیشل پوسٹیں شیئر کیں، لیکن صرف یوجین واحد شاہی شخصیت تھیں جنھوں نے انسٹاگرام پر میگھن مارکل کی 40×40 مہم کی تعریف کی اور ان کی درخواست پر ان کے نئے اقدام کا حصہ بنیں۔

شاہی مبصر کہا اگر یوجنین نے ہیری کی سوانح حیات لکھنےمیں مدد کرنے کا فیصلہ کیا، تو یہ سسیکس کے لیے ایک مکمل گیم چینجر ہوگا اور شاہی محل کے لیے بہت بڑی مشکل کا سبب بنے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں