The news is by your side.

Advertisement

مکھی سے پریشان برطانوی شہزادہ ہیری تقریر بھول گئے

لندن: برطانوی شہزادہ ہیری کو تقریب کے دوران خطاب کرتے ہوئے مکھی نے اتنا پریشان کیا کردیا کہ نئے نویلے دلہا ہیری تقریر ہی بھول گئے اور اعتراف کیا کہ مکھی نے انہیں پریشان کردیا ہے۔

برطانوی میڈیا کے مطابق شاہی محل کے باغ میں اپنے والد شہزادہ چارلس کی سالگرہ کی تقریب کے دوران شہزادہ ہیری کا خطاب کرنا ان کے لیے مصیبت بن گیا، ایک مکھی نجانے کہاں سے آئی اور شہزادہ ہیری کے گرد منڈلانے لگی اور جب زیادہ ہی قریب ہوئی تو ہیری کی تقریر میں خلل پڑ گیا۔

نئے نویلے دلہا شہزادہ ہیری الفاظ ادھر اُدھر کر گئے اور پھر انہوں نے اعتراف کیا کہ مکھی نے انہیں پریشان کردیا ہے، ان کے اعتراف پر وہاں موجود لوگ ہنس پڑے یہاں تک کہ ان کی اہلیہ میگھن مرکل بھی مسکرائے بنا نہ رہ سکیں۔

شہزادہ چارلس کی سالگرہ کی تقریب میں 6500 افراد شریک تھے، شہزادہ ہیری نے کہا کہ میرے والد نے فلاحی منصوبوں کے لیے خدمات انجام دی ہیں میں اور میگھن بھی چاہتے ہیں ان فلاحی کاموں میں والد کا ہاتھ بٹائیں۔

واضح رہے کہ شاہی خاندان کے چھوٹے نواب پرنس ہیری اور نوبیاہتا بہو میگھن مرکل نے شادی کے بعد پہلی بار کسی دعوتِ تقریب میں شرکت کی تھی، نئے جوڑے کا انتہائی سادہ مگر خوبصورت لباس لوگوں کی توجہ کا مرکز بن گیا۔

اس موقع پر پرنس ولیم کا کہنا تھا کہ ملکہ برطانیہ کی جانب سے جاری ہونے والے فلاحی کاموں میں ہم سب کو اپنا حصہ ڈالنا چاہیے تاکہ کمزور طبقے کے نظام زندگی کو بہتر سے بہتر بنایا جاسکے، یہ ہماری اخلاقی اور قومی ذمہ داری ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں