The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی آرٹسٹ نے شہزادہ محمد بن سلمان کی پورٹریٹ سعودی سفیر کے حوالے کردی

اسلام آباد : پاکستانی آرٹسٹ رابعہ ذاکر کی جانب سے شہزادہ محمد بن سلمان کی پورٹریٹ کا تحفہ سعودی سفیر نے وصول کرلیا، سعودی سفارت خانہ پاکستانی آرٹسٹ کی یہ یادگار پورٹریٹ ولی عہد تک پہنچائے گا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کے دورہ پاکستان کے موقع پر پاکستانی آرٹسٹ رابعہ ذاکر نے ان کے لیے پورٹریٹ کا تحفہ تیار کیا تھا۔

رابعہ ذاکر نے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کی آئل پینٹنگ سعودی سفیر کے حوالے کی، جس کے بعد سعودی سفارت خانہ پاکستانی آرٹسٹ کی یہ یادگار پورٹریٹ ولی عہد تک پہنچائے گا۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے رابعہ ذاکر نے کہا کہ میں انتہائی خوش ہوں کیونکہ میرا پورٹریٹ بنانے کا مقصد پورا ہوگیا، اس موقع پر رابعہ ذاکر کا کہنا تھا کہ وہ اب تک کئی اہم شخصیات کے پورٹریٹ تیار کرچکی ہیں، ولی عہد کےچہرے کےجلالی اور جمالی تاثرات بنانا مشکل کام تھا۔

واضح رہے کہ رابعہ ذاکر نامی آرٹسٹ نے یہ پورٹریٹ ہاتھ سے تیار کی ہے اور اس کی تیاری میں آرٹسٹ کو ولی عہد کی آئل پینٹنگ تصویر مکمل کرنے میں ایک ہفتہ کا وقت لگا۔ پورٹریٹ میں روایتی عرب لباس اور رومال کو بھی آئل پینٹنگ کی مدد سے حقیقی رنگ دیئے گئے ہیں۔

رابعہ ذاکر پاک رومانیہ دوستی ایسوسی ایشن کی چیئر پرسن ہیں اور ساتھ ہی ساتھ پیس آرٹس کونسل ترکی سے بھی منسلک ہیں، انہوں نے آرٹس کی تعلیم نیشنل کالج آف آرٹس لاہور سے حاصل کی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں