The news is by your side.

Advertisement

والدہ کی موت جیسا کوئی درد نہیں ملا، صاحبزادہ لیڈی ڈیانا

لندن: برطانوی شاہی خاندان کے شہزادے اور لیڈی ڈیانا کے صاحبزادے ولیم نے کہا  ہے کہ والدہ کی موت پر انہوں نے ایسی تکلیف محسوس کی جس کا احساس ابھی تک نہیں ہوا۔

تفصیلات کے مطابق نفسیاتی صحت سے متعلق ایک پروگرام میں اپنے  خیالات کا اظہار کرتے ہوئے شہزادہ ولیم کا کہنا تھا کہ کڑے اور مشکل وقت میں جذبات کا اظہار نہ کرنا اپنی جگہ مگر چونکہ انسان روبوٹ نہیں اسلیے اُسے اپنے غموں کے مداوے کے لیے اظۃار کرنا چاہیے۔ شہزادہ ویلیم نے فضائی ایمبولینس میں بطور پائلٹ اپنے تجربہ بیان کرتے ہوئے کہا ’یہ بالکل ایسے تھا جیسے موت سر پر کھڑی ہو’۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ والدہ کو کھو دینے کا صدمہ برداشت کرنے کے بعد وہ ان افراد کا درد محسوس کر سکتے ہیں جنھوں نے اپنے پیاروں کی موت کا غم برداشت کیا۔

مزید پڑھیں: آنجہانی لیڈی ڈیانا کے معصوم بیٹے کا ماں سے جذباتی وعدہ

شہزادہ ولیم کا کہنا تھا کہ ’میں نے اس درد اور تکلیف کے حوالے سے بہت سوچا اور سمجھنے کی کوشش بھی کرتا ہوں کہ مجھے آج بھی اس طرح کا احساس کیوں ہوتا ہے؟ ، میرے خیال سے جب آپ نوعمری میں بڑے صدمے سے گزر جائیں تو ایسی تکلیف محسوس کرتے ہیں جو کبھی نہ ہوئی ہو اور اس بات سے میں اچھی طرح واقف ہوں۔‘

لیڈی ڈیانا کے صاحبزادے نے اپنے کیریئر کے حوالے پر بھی بات کی اور بتایا کہ انہوں نے چند ایسی ملازمتیں بھی کیں جن میں وہ شاہی خاندان سے ہی کاروباری بات کرتے تھے۔ انھوں نے بتایا کے جب ائیرایمبولینس میں بطور پائلٹ نوکری ملی تو وہ لمحہ میرے لیے جذباتی پہلو تھا مگر فوجی ہونے کی وجہ سے جذبات کا اظہار نہیں کرسکا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں