The news is by your side.

Advertisement

برطانوی شہزادے ولیم کا کرائسٹ چرچ کی النور مسجد کا دورہ، شہداء کو خراج عقید ت پیش

نیوزی لینڈ نے ثابت کردیا کہ نفرت کی جنگ کو محبت سے جیتا جاسکتاہے

میلبرن : برطانوی شہزادے ولیم نے نیوزی لینڈ کی وزیراعظم جیسنڈا آرڈرن کےہمراہ کرائسٹ چرچ کی النور مسجد کا دورہ کیا،اور سانحہ کے شہداء کو خراج عقید ت پیش کرتے ہوئے کہا نیوزی لینڈ نے ثابت کردیا کہ نفرت کی جنگ کو محبت سے جیتا جاسکتا ہے۔

تفصیلات کے مطاقببرطانوی شہزادے ولیم نے کرائسٹ چرچ کی النور مسجد کا دورہ کیا اور کرائسٹ چرچ میں شہداء کے لواحقین اور زخمیوں سے ملاقات کی، نیوزی لینڈ کی وزیراعظم جیسنڈا آرڈرن بھی ان کے ہمراہ تھی۔

شہزادہ ولیم نے سانحہ کے شہداء کو خراج عقیدت پیش کیا اور النور مسجد میں اپنے خطاب میں کہاکہ لواحقین کےدکھ درد سمجھ سکتا ہوں ان کے غم میں برابرکہ شریک ہوں ، نیوزی لینڈ نے ثابت کردیا کہ نفرت کی جنگ کو محبت سے جیتا جاسکتاہے ۔

برطانیہ کے شہزادہ ولیمز نے تمام قسم کی انتہا پسندی کو شکست دینے پر زوردیتے ہوئے کہا نیوزی لینڈ نےحملہ آورکی جانب سے خوف کا ماحول پیدا کرنے کا منصوبہ ناکام بنادیا۔

شہزادہ ویلم اوروزیراعظم جیسنڈا آرڈرن نے کرائسٹ چرچ حملے میں شہید ہونے والے پاکستانی ہیرو نعیم کی بیوہ امبرین سے بھی ملاقات کی۔

واضح رہے کہ گزشتہ ماہ 15 مارچ کو نیوزی لینڈ کے شہر کرائسٹ چرچ میں سفیدفام دہشت گرد نے دومساجد میں فائرنگ کرکے 50 افراد کو شہید کردیاتھا، شہید ہونے والوں میں 9 پاکستانی بھی شامل تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں