The news is by your side.

Advertisement

شہزادی لیڈی ڈیانا کے زیراستعمال اشیاء کی نمائش

برمنگھم: دنیا بھر کے لوگ آج بھی دلوں کی شہزادی کے سحر میں ڈوبے ہوئے ہیں، شہزادی ڈیانا کی ذاتی میوزک کلیکشن اوران کے استعمال کی دیگراشیاء نمائش کیلئے بکنگھم پیلس رکھ دی گئی۔

یوں تو دنیا بھر کی مشہور و معروف شخصیات کی زیر استعمال اشیاء نیلامی کیلئے پیش کی جاتی رہتی ہیں لیکن جب بات ہو آنجہانی برطانوی شہزادی لیڈی ڈیانا کی زاتی استعمال کی اشیاء کی۔۔۔ تو خریداروں کی دلچسپی مزید بڑھ جاتی ہے۔

کروڑوں دِلوں کی ملکہ برطانوی شہزادی ڈیانا کو دنیا سے رخصت ہوئے بیس برس بیت گئے، لیڈی ڈیانا کی بیسویں برسی پر ان کو خراجِ عقیدت پیش کرنے کے لیے نمائش کا اہتمام کیا گیا ہے، جس میں ان کے زیر استعمال اشیاء کو بکنگھم پیلس کی زینت بنادیا گیا ہے۔

نمائش میں رکھی گئی اشیاء کا لیڈی ڈیانا کے بیٹوں پرنس ولیم اور ہیری نے انتخاب کیا ہے تاکہ وہ اپنی ماں کے عزم کو ظاہر کرے اور ذاتی یادیں تازہ کرسکیں۔

اشیاء میں ان کا ذاتی میوزک کلکیشن، فیملی فرینڈ تصاویر، بریف کیس اور ان کے اسکول کاٹک باکس بھی شامل ہے، جس پر واضح الفاظ میں ڈی اسپنسر درج ہے۔

نامور گلوکارجارج مائیکل ،ڈیانا روز ،ایلٹن جان کی وہ آڈیوٹیپ بھی شامل ہیں، جو انہوں نے شہزادی ڈیانا کی یاد میں انہیں خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے گائی تھیں۔

دلکش اور حسین شہزادی ڈیانا کا چہرہ بھلائے نہیں بھولتا،ان کی یادگار تصاویر دیکھ کر ایسا لگتا ہے کہ شہزادی اب بھی زندہ ہے۔

اس سے قبل رواں سال مارچ میں لندن کے شہر کنگسٹن پیلس میں ہونے والے فیشن شو میں آنجہانی لیڈی ڈیانا کے ملبوسات کی نمائش کی گئی تھی۔

یاد رہے کہ برطانوی شہزادی لیڈی ڈیانا 31 اگست 1997 میں پیرس میں ایک کار حادثے میں ہلاک ہوگئیں تھیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں