The news is by your side.

Advertisement

جیلوں میں قیدی 3 ماہ بعد اپنے پیاروں سے ملاقات کر سکیں گے

لاہور : پنجاب کی جیلوں کے قیدیوں اوران کے اہلخانہ کے لئے خوشخبری آگئی ، قیدی تین ماہ بعد اپنے پیاروں سے ملاقات کر سکیں گے، 15 دن میں ایک بار ملاقات کی اجازت ہوگی ۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں آئی جی جیل خانہ جات پنجاب کی زیر صدارت اجلاس منعقد کیا گیا، جس میں تمام ضلعوں کے ڈی آئی جیز جیل خانہ جات نے شرکت کی اور اپنے اپنے ریجن کی جیلوں کے سیکیورٹی امور اور مجموعی صورتحال پر آئی جی جیل خانہ جات کو بریفننگ دی۔

اجلاس میں ایس او پیز کے مطابق قیدیوں کو اہلخانہ سے ملاقات کی اجازت دے دی گئی، ملاقاتی کے لئے ماسک پہننا اور بخار چیک کروانا ضروری ہوگا، 15 دن میں ایک بار ملاقات کی اجازت ہوگی جبکہ 6 فٹ کے سماجی فاصلے کی پابندی بھی ضروری رکھی گئی ہے۔

اعلی سطحی اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ قیدیوں کو بہترین خوراک مہیا کی جائے گی اور کنٹین کا سامان قیدیوں کو مارکیٹ ریٹ پر دستیاب ہوگا، جیلوں میں مزید واشرومز کی تعمیر کی جائے اور صفائی کے نظام کو بہتر بنایا جائے۔

یاد رہے محکمہ داخلہ پنجاب نے جیلوں میں بڑھتے کورونا کیسز کی روک تھام کے پیش نظر  ملاقاتوں پر پابندی عائد کی تھی۔

خیال رہے  پاکستان میں چوبیس گھنٹےکےدوران کوروناوائرس سےمزید 77 افرادانتقال کرگئے،اب تک مرنے والوں کی تعداد 4ہزار 839 ہوگئی ہے جبکہ 2 لاکھ 34ہزار509 متاثر ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں