The news is by your side.

Advertisement

پریا پرکاش ایک دن بڑی اسٹار بنیں گی، رشی کپور کی پیش گوئی

.ممبئی: بالی وڈ کے سینئر اداکار رشی کپور نے کہا ہے کہ پریا پرکاش ایک دن بڑی اسٹار بنیں گی، 

تفصیلات کے مطابق سوشل میڈیا پر اپنی ایک ویڈیو سے مشہور ہونے والی پریاش پرکاش کے بارے میں رشی کپور نے پیش گوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ پریا  پرکاش ایک دن بڑی اسٹار بنیں گی۔ ازرائے مذاق رشی کپور نے کہا کہ آپ میرے دور میں نہیں آئیں، کیوں؟

پریا پرکاش نے رشی کپور کی جانب سے ٹویٹ کا جواب دیتے ہوئے کہا ہے کہ پرنس آف رومانس کی جانب سے سراہا جانا میرے لئے اعزاز کی بات ہے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل انہوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے رنویر سنگھ، شاہ رخ خان اور سدھارتھ ملہوترا کے ساتھ فلموں میں کام کرنے کی خواہش کا اظہار کیا تھا۔

پریا پرکاش بھارتی ریاست کیرالا کے شہر تھریسور میں بی کام کی طالبہ ہیں، پریا پرکاش نے اپنی پہلی فلم ’اروادالو‘ کے گانے کی ویڈیو کلپ سوشل میڈیا پر شیئر کی تھی جو بے حد مقبول ہوئی تھی اور ان کے فالورز کی تعداد میں ریکارڈ اضافہ ہوگیا تھا۔

پریا پرکاش نے 2017 میں لائم لائٹ کی دنیا میں قدم رکھا اور چند ایک فیشن شوز میں ریمپ واک کی اور جلد ہی فلم میں کام حاصل کرنے میں کامیاب ہوگئیں۔

ویڈیو وائرل ہونے کے بعد پریا پرکاش کو انٹرنیٹ پر اتنا سرچ کیا گیا کہ انہوں نے معروف اداکارہ کو بھی پیچھے چھوڑ دیا۔

یہ پڑھیں: پریا پرکاش، پذیرائی دیکھ کر جذبات قابو نہ رکھ سکیں


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں