The news is by your side.

Advertisement

پریانکا چوپڑا چوتھی بار دنیا کی پرکشش ترین خاتون قرار

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا نے چوتھی بار دنیا کی پرکشش خاتون ہونے کا اعزاز اپنے نام کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق بین الاقوامی جریدے میگزم کی جانب سے دنیا کی 100 پرکشش خواتین کی فہرست جاری کی گئی جس میں دنیا بھر کی خواتین کو شامل کیا گیا۔

بین الاقوامی ادارے نے چوتھی مرتبہ بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا کو دنیا کی پرکشش خاتون ہونے کا اعزاز دیا اور اُن جریدے کے سرورق پر اُن کی تصویر بھی لگائی۔

قبل ازیں پریانکا 2011، 2013 اور 2016 میں بھی دنیا کی پرکشش خاتون ہونے کا اعزاز اپنے نام کرچکی ہیں۔

واضح رہے کہ بھارتی اداکارہ امریکی ڈرامے کوانٹیکو میں مرکزی کردار ادا کررہی ہیں، گزشتہ دنوں کوانٹیکو کی قسط میں دہشت گردی کرنے اور اس کا الزام پاکستان پر عائد کرنے سے متعلق بھارتیوں کا مکروہ چہرہ بے نقاب کیا گیا تھا جس کے بعد پریانکا کےخلاف پورے انڈیا میں مظاہرے ہوئے اور انتہاء پسند ہندوؤں نے انہیں پاکستان بھیجنے کا مطالبہ بھی کیا تھا۔

مزید پڑھیں: پریانکا چوپڑا کو سپنوں کا شہزادہ مل گیا، منگنی اگلے ماہ ہوگی

علاوہ ازیں آجکل پریانکا کی منگنی کے حوالے سے بھی خبریں زیر گردش ہیں، بھارتی میڈیا کے ذرائع کا دعویٰ ہے کہ وہ امریکی گلوکار جانسن سے آئندہ دنوں میں منگنی کرنے کا اعلان کریں گی۔

امریکی گلوکار گزشتہ دنوں پریانکا کے ساتھ بھارت پہنچے تاکہ وہ اداکارہ کے والدین کو راضی کرکے منگنی کی تاریخ اور دن طے کر لیں، بالی ووڈ اداکارہ اور جانسن گوا میں ساتھ چھٹیاں گزار رہے ہیں۔

امریکی گلوکار اور اداکارہ کی پہلی ملاقات گزشتہ برس میٹ گالا پر ہوئی جس کے بعد دونوں میں قربت بڑھی اور پھر یہ ایک دوسرے کی محبت میں گرفتار ہوگئے۔

نک جانس نے امریکی ڈرامے کوانٹیکو کی شوٹنگ کے دوران اداکارہ سے محبت اور شادی کی خواہش کا اظہار کی جسے پریانکا نے قبول کرلیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں