The news is by your side.

Advertisement

پریانکا چوپڑا زیادہ کمانے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل

ممبئی: شوبز انڈسٹری میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والی بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا کا نام زیادہ کمانے والے اداکاروں کی فہرست میں آٹھویں نمبر پر آگیا۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ اداکارہ نے بالی ووڈ اور ہالی ووڈ انڈسٹری سے سال کے دوران 1 کروڑ ڈالر کمائے جس کے بعد اُن کا نام چھوٹی اسکرین پر نظر آنے والے مہنگے ترین فنکاروں میں شامل ہوگیا۔ پریانکا چوپڑا کو یہ اعزاز دوسری بار حاصل ہوا۔

امریکی جریدے میں شائع ہونے والی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ پریانکا نہ صرف بالی ووڈ اداکارہ ہیں بلکہ وہ ہالی ووڈ انڈسٹری میں بھی اپنی صلاحیتوں کا کامیابی سے لوہا منوا رہی ہیں، انہوں نے یہ اعزاز ایک سال میں زیادہ کام کر کے حاصل کیا۔

پڑھیں: ہالی ووڈ ادکار پریانکا کی محبت میں گرفتار

جریدے کے مطابق پریانکا چوپڑا کو بھارتی اور امریکی عوام بے حد پسند کرتے ہیں اس لیے انہیں ڈائریکٹرز کی جانب سے مرکزی کردار دیے جاتے ہیں۔ جریدے میں کہا گیا ہے کہ بھارتی اداکارہ نے ہالی ووڈ انڈسٹری میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوا کر ایوارڈ کا اعزاز بھی حاصل کیا۔

یاد رہے کہ پریانکا نے گزشتہ برس ہالی ووڈ فلم ہاؤس آف کارڈ میں رابن ورتھ کے ساتھ مرکزی کردار عمدہ طریقے سے نبھایا تھا، جسے مداحوں نے بہت پسند کیا اور فلم نے باکس آفس پر کامیابی کے جھنڈے گاڑے۔

یہ بھی پڑھیں: پریانکا چوپڑا شامی جنگ سے متاثرہ بچوں کی مدد کے لیے سرگرم

واضح رہے کہ بھارتی اداکارہ پریانکا چوپڑا یونیسیف کی خیر سگالی سفیر ہیں وہ دنیا بھر میں تعلیم کے فروغ کے لیے کام سرگرم ہیں، گزشتہ دنوں پریانکا چوپڑا شام سے اردن ہجرت کرنے والے مہاجرین کے کیمپس پہنچیں اور متاثرہ بچوں سے ملاقاتیں بھی کیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں