site
stats
انٹرٹینمںٹ

بھارتی اداکارہ پریانکاچوپڑا کی امریکی صدارتی امیدوار کے بیان پر تنقید

بمبئی : بھارتی اداکارہ پریانکا چوپڑا نے امریکی صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ کے نقل مکانی کرنے والےمسلمانوں  پر پابندی کے خلاف دئیے گئے حالیہ بیان کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدارتی دوڑ میں شامل ڈونلڈ ٹرمپ نےاپنی صدارتی الیکشن مہم کے دوران ایک بار پھر مسلمانوں کے خلاف سخت بیان دیتے ہوئے کہا کہ مسلمان انتہاء پسندوں کو روکنا ان کی اولین ترجیحات میں شامل ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ کی مسلمانوں کیخلاف پھر ہرزہ سرائی

امریکی صدارتی دوڈ میں شامل ہونے کے خواہش مند ڈونلڈ ٹرمپ نے مسلمانوں کے خلاف زہراگلتے ہوئے کہا تھا کہ مسلمان انتہا پسندوں کوروکنا ان کی اولین ترجیح ہے۔

امریکی صدارت کے خواہشمند ڈونلڈ ٹرمپ کےانتخابی مہم میں مسلم دشمن بیانات بدستورجاری ہیں،ری پبلکن پارٹی کے ڈونلڈ ٹرمپ نے خارجہ پالیسی سے متعلق کل تقریرکرتے ہوئے کہا تھا کہ ایک بار پھر مسلمانوں تنقید کا ہدف بنا ڈالا۔

ٹرمپ کا کہنا تھا کہ امریکا کی صدارت سنبھالنے کے بعد ان کا پہلا ہدف اسلامی شدت پسندی روکنا ہوگا،صدراوباما داعش کوشکست دینے میں ناکام ہوگئے ہیں۔

ٹرمپ نے دھمکی آمیز انداز میں کہا تھا کہ امریکا جن ملکوں کا دفاع کرتا ہے انہیں قیمت ادا کرنا ہوگی، اگرایسا نہیں ہوتا تو وہ ممالک اپنا دفاع خود کریں۔

 


اس بیان کے جواب میں پریانکا چوپڑا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر  امریکی امیدوار کو شدید تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا ہے  کہ  اس طرح کے بیانات کا آنا فرسودہ سوچ کی عکاسی ہے ۔ انہوں نے مزید مشورہ دیا ہے کہ سیاسی جلسے جلوسوں اور انتخابی مہم کے دوران  اس طرح کے بیانات اور تبصروں سے گریز کیا جائے ۔

اس موقع پر انہوں نے مزید کہا کہ اس طرح کے بیانات کے خلاف دنیا بھر کے  اداکاروں کو متحد ہوکر انسانیت  کے لئے کھڑے ہوجانا چاہیے۔

واضح رہے اپنے  فن کے باعث دلوں میں جگہ بنانے والی فنکارہ نے دوٹوک موقف اختیار کرکے  مسلمان مداحوں کے دل میں جگہ بنا لی ہے ۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top