The news is by your side.

Advertisement

ممکنہ شادی، پریانکا کی جگہ کرینہ فلم ’بھارت‘ کا حصہ

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ پریانکا نے ممکنہ شادی کے پیش نظر اپنی نئی آنے فلم ’بھارت‘ کی شوٹنگ چھوڑ دی جبکہ اب اُن کی جگہ کرینہ کپور مرکزی کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔

تفصیلات کے مطابق ’بھارت‘ کے ہدایت کار علی عباس ظفر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر تصدیق کی کہ اب پریانکا فلم کی کاسٹ کا حصہ نہیں ہیں۔

انہوں نے لکھا کہ ’پریانکا نے جس وجہ سے فلم چھوڑی وہ بہت اہم ہے اور ہم سب اُن کے لیے بہت خوش ہیں‘۔

قبل ازیں بھارتی میڈیا کے ذرائع نے جون کی 27 تاریخ کو دعویٰ کیا تھا کہ پریانکا چوپڑا جولائی یا اگست میں امریکی گلوکار نک جانس کے ساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہونے کا ارادہ رکھتی ہیں۔

مزید پڑھیں: پریانکا چوپڑا کو سپنوں کا شہزادہ مل گیا، منگنی اگلے ماہ ہوگی

ذرائع ابلاغ کے مطابق بالی ووڈ اداکارہ اور امریکی گلوکار کی پہلی ملاقات گزشتہ برس میٹ گالا پر ہوئی جس کے بعد دونوں کے درمیان قربت بڑھی اور پھر یہ لوگ ایک دوسرے کی محبت میں گرفتار ہوئے۔ نک جانس نے امریکی ڈرامے کوانٹیکو کی شوٹنگ کے دوران اداکارہ سے محبت اور شادی کی خواہش کا اظہار کی جسے پریانکا نے قبول کرلیا تھا۔

امریکی گلوکار ماہ جون کے آخری ایام میں پریانکا کے ساتھ بھارت پہنچے تھے، اُن کے دورے کا مقصد اداکارہ کی والدہ کو راضی کرنا اور منگنی کی تاریخ کے ساتھ دن بھی طے کرنا تھا۔ 

شادی کے حوالے سے ابھی دونوں شخصیات نے کوئی تصدیق یا تردید نہیں کی تاہم قریبی ذرائع اس بات کا دعویٰ ہے کہ جولائی یا اگست کے آغاز پر امریکا میں منگنی کا انعقاد کیا جائے گا جس میں صرف مخصوص لوگ اور قریبی دوست شرکت کریں گے البتہ اب فلم بھارت کے ہدایت کار کی تصدیق نے اس قیاس آرائی کو تقویت دے دی۔

یہ بھی پڑھیں: فلمی کردار: کرینہ 7 برس بعد شاہ رخ کی اہلیہ بننے کو تیار

دوسری جانب بھارتی میڈیا نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ پریانکا کے بعد اب کرینہ کپور سلمان خان کے ساتھ فلم بھارت میں مرکزی کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔

خیال رہے کہ سلمان اور کرینہ کی جوڑی چار فلموں ’کیوں کہ، میں اور مسٹر کھنہ، باڈی گارڈ اور بجرنگی بھائی جان‘میں نظر آچکی ہے۔ فلم بھارت آئندہ برس عید پر ریلیز  جائے گی جس میں دبنگ خان، ڈشا پٹنی، مزاحیہ اداکار سنیل گواسکر اہم کردار ادا کرتے نظر آئیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں