The news is by your side.

Advertisement

ایران میں حکومت مخالف مظاہرے امریکی پابندیوں کا نتیجہ ہیں: نائب امریکی وزیر خارجہ

واشنگٹن: امریکی نائب وزیر خارجہ سیگل مینڈیلکر نے کہا ہے کہ ایران میں حکومت مخالف مظاہرے اور ریلیاں امریکا کی جانب سے اقتصادی پابندیوں کا نتیجہ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ایران میں حال ہی میں حکومت مخالف مظاہرے کیے گئے تھے، مظاہرین کا مطالبہ تھا کہ ایران کے عہدیداران بدعنوانی میں ملوث ہیں ان کا احتساب کیا جائے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق امریکی خاتون نائب وزیر خارجہ سیگل مینڈیلکر کا اپنے جاری کردہ بیان میں کہنا تھا کہ ایران میں حکومت مخالف حالیہ مظاہرے حقیقت میں نئے امریکی مالی دباؤ اور پابندیوں کا نتیجہ ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ایران میں امریکی پابندیوں کے ثمرات نظر آرہے ہیں، جس کے باعث عوام بھی سڑکوں پر ہیں، اور ایران اپنی متنازع سرگرمیوں سے بھی باز رہے گا۔


ایران پابندیوں کے تناظر میں مذاکرات کا مطالبہ کرسکتا ہے: ڈونلڈ ٹرمپ


خیال رہے کہ گذشتہ دنوں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا تھا کہ ایران امریکا کی جانب سے عائد کی جانے والی اقتصادی پابندیوں کے تناظر میں مذاکرات کا مطالبہ کرسکتا ہے۔

صدر ٹرمپ نے بیلجیئم کے دار الحکومت برسلز میں نیٹو اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے یہ بھی کہا تھا کہ ایران کی مشرقی وسطیٰ میں سرگرمیاں انتہائی متنازعہ ہیں، امریکی پابندیوں کے نتیجے میں ایران پر دباؤ بڑھا ہے۔


جوہری ڈیل کی خاطر ایران کو مراعات دی جائیں گی: یورپی ممالک کا عزم


خیال رہے کہ امریکا کی جانب سے ایران جوہری معاہدہ ختم کرنے کے بعد ایران پر اقتصادی پابندیاں عائد کردی ہیں جس کے بعد یہ امکان ظاہر کیا جارہا ہے کہ ایران مذاکرات کی میز پر آسکتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں