The news is by your side.

Advertisement

احتجاج آئینی حق،ادارےبندکرنا غیرقانونی،خورشید شاہ

سکھر : اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ کا کہنا ہے کہ احتجاج اور دھرنا آئینی حیثیت رکھتا ہے لیکن ادارے بند کرنا غیر قانونی عمل ہے۔

تفصیلات کےمطابق سکھر میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئےقومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف خورشید شاہ نے کہا ہےعمران خان کو سیاست اور نواز شریف کو حکومت کرنا نہیں آتی ۔

خورشید شاہ نے میڈیا سے گفتگو کے دوران سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ دو نومبرکو دیکھیں گے کہ اسلام آباد میں گرفتاریاں کن بنیادوں پر ہو رہی ہیں ،پیپلز پارٹی چاہتی ہے کہ انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں نہیں ہونی چاہیے۔

اپوزیشن لیڈر کا کہناتھاکہ لوگ کہتے ہیں ہم سڑکیں بنا رہے ہیں ،غریب اور بے روز گار سڑک چاٹیں گے ؟،اسپتالوں میں ادوایات نہیں اورحکومت معاشی پالیسی بنانے میں ناکام ہو گئی ہے۔

خورشید شاہ نے کہا کہ ہم نے اپنے دور حکومت میں لاکھوں افراد کو روز گار دیا اور جمہوریت کو جب بھی خطرہ ہوا پیپلز پارٹی سب سے آگے کھڑی ہوتی ہے ۔

قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف کاکہناتھاکہ گورنر سندھ پراتنے بڑے الزامات کے بعد گورننس چیلنج ہو جاتی ہے،چور چوری کرتے ہیں لڑتے ہیں توپھر راز کھل جاتے ہیں۔

واضح رہے کہ انہوں نے مطالبہ کیا کہ 12مئی اور کرپشن کے الزامات کی تحقیقات ہونی چاہیے جبکہ کراچی سے برآمد اسلحے کی بھی شفاف تحقیقات ہونی چاہیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں