The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں بھارتی مداخلت اورراکی سرگرمیوں کیخلاف جنوبی افريقہ میں مظاہرہ

جوہانسبرگ: پاکستان میں بھارتی مداخلت اور را کی سرگرمیوں کےخلاف پاکستانی کمیونٹی نے جنوبی افريقہ کے شہرجوہانسبرگ ميں بھارتی قونصليٹ کے باہرمظاہرہ کيا۔

مظاہرين کی بڑی تعداد نے پارک ٹاون ميں واقع بھارتی قونصليٹ کی جانب پُر امن مارچ کيا،جس ميں مختلف شعبہ ہائےزندگی سے تعلق رکھنے والے پاکستانيوں نےشرکت کی۔


Protest in South Africa against RAW activities… by arynews

احتجاجی مظاہرین نے پلے کارڈزاور پوسٹرز اٹھا رکھے تھا، پوسٹرز ميں مودی سرکار ،بھارتی دہشتگردی اور را ميں پاکستان کی مداخلت کے خلاف نعرے درج تھے۔

مظاہرين کا کہنا تھا کہ بھارت مسلسل پاکستان کے خلاف سازشوں ميں مصروف ہے۔

مزید پڑھیے: کراچی میں پولیس کی کارروائی ’را‘ کامشتبہ ایجنٹ گرفتار

واضح رہے کہ بھارتی وزیرخارجہ سشما سوراج نے پاکستان میں پکڑےجانے والے ’را‘ کے ایجنٹ پرعائد الزامات رد کرتے ہوئے پاکستان سے قونصلررسائی کا مطالبہ کردیا۔

بھارتی دفترِخارجہ نے پاکستان میں گرفتار ہونےوالے راکے افسر کلبھوشن یادو کی ویڈیو پرردعمل کا اظہارکرتے ہوئے اسے بے بنیاد قراردے دیا۔

بھارتی دفترخارجہ کی جانب سے جاری کردہ اعلامیے کے مطابق کلبھوشن بھارتی بحریہ کا سابق افسرہے اورایران میں اپنا قانونی کاروبارکررہا تھا۔

مزید پڑھیئے:  پاکستان نے کلبھوشن یادو تک بھارتی قونصلر کی رسائی کو مسترد کردیا

واضح رہے کہ بلوچستان سے گرفتارہونے والے بھارتی جاسوس نے پاکستانی حکام کے ساتھ رضاکارانہ تعاون کرتے ہوئے ’را‘ کی پاکستان میں سرگرمیوں کا اعتراف کیا تھا، جن میں بلوچستان اورکراچی میں دہشت گرد عناصر کی مدد کرنا شامل ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں