site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

نظامِ شمسی کے قریب ترین رہائش کے قابل سیارہ دریافت

مذہبی ماخذوں کےمطابق انسان آسمانوں سے زمیں پراتارا گیا اور تہذیب کی ابتدا سے انسان ان آسمانوں میں لوٹ جانے کے لیے کوشاں ہے‘ ہزاروں سال قدیم انسانوں کی یہ خواہش بالاخر آج کے جدید دور میں ممکن نظر آرہی ہے۔ خلائی سائنسدانوں نے زمین سےقریب ترین سیارہ ڈھونڈنکالا جس پر حیات کی ارتقا کے آثار موجود ہیں۔

سی این این میں شائع ہونے والی ایک رپورٹ کے مطابق ’ پروگزیما بی‘ نامی یہ سیارہ خلا میں اپنے محل و وقو ع کے اعتبار سے مستقبل میں ہمارا نیا گھر ثابت ہوسکتا ہے۔ یہ سیا رہ اپنے نظامِ شمسی میں ایسے مقام پر ایستادہ ہے کہ جہاں سطح پر پانی کی موجودگی کے امکانا ت موجود ہیں اور اگر ایسا ہے تو یہ ہمارے نظام ِ شمسی سے باہر یہ قریب ترین سیارہ ثابت ہوگا۔

proxima

پروگیزیما بی نامی یہ سیارہ الفا سینچری نامی نظام ِ شمسی میں واقع ہے جو کہ ہمارے سورج سے قریب ترین ایک اور نظام ہے جس کے اپنے مدار اور سیارے ہیں اور یہ محض 4.2 نوری سال کے واقعے پرواقع ہے واضح رہے کہ خلاؤں میں یہ فاصلہ کچھ بھی حیثیت نہیں رکھتا کیونکہ اس سے قبل رہائش کے قابل ’ٹریپسٹ ‘ نامی بوناسیارہ ہماری زمین سے 40 نوری سال کے فاصلے پر تھا۔

اگرچاند اچانک دھماکے سے پھٹ جائے تو؟*

زمین جیسا سیارہ دریافت*

محققین کے سربراہ گوئیلیم کا کہنا ہے کہ ممکنہ طور پر یہ سیارہ ہمارا قریب ترین رہائش کے قابل پڑوسی ثابت ہوگا کیونکہ یہ جس نظامِ شمسی میں واقع ہے وہ ہمارے سورج سے سب سے نزدیک ہے اور باقی تمام نظام ہائے شمسی دور ہیں۔

p-3

ماہرین کا کہنا ہے کہ یہ سیارہ اپنے سور ج سے انتہائی قریب ہے یعنی کہ جتنا فاصلہ زمین اور سورج میں ہے‘ پروگزیما بی محض اس کے پانچ فیصد فاصلے پر ہے لیکن کیونکہ الفاسینچری ہمارے سورج کی نسبت انتہائی کم گرم ہے لہذا ماہرین کا ماننا ہےکہ اگر اس سیارے پر آب وہوا موجو د ہوئی تواس کا درجہ حرارت 31 سے 40 ڈگری سینٹی گریڈ تک ہوگا جو کہ پانی کی موجودگی کے لیے انتہائی موضوع ہے لیکن اگروہاں آب و ہوا کا نظام نہ ہوا تو درجہ حرارت منفی 30 سے چالیس سینٹی گریڈ بھی ہوسکتا ہے۔

proxima-2

سائنسدان اس نظامِ شمسی پر گزشتہ سولہ سال سے نظررکھے ہوئے ہیں تاہم ابھی اس کے بارے میں بہت کچھ جاننا باقی ہے جن میں سب سے اہم سوال یہ ہے کہ آیا یہ نظام اپنی حیات کے عروج پر ہے یا اپنی تمام تر توانائیاں خرچ کر کے اپنے انجام کی جانب بڑھ رہا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top