The news is by your side.

Advertisement

زلمی کے نوجوان باؤلر کی تباہ کن باؤلنگ، اسلام آباد کو 34 رنز سے شکست

دبئی: پاکستان سپر لیگ تیسرے ایڈیشن کے چوتھے میچ میں پشاور زلمی نے کامران اکمل کی شاندار نصف سنچری کی بدولت اسلام آباد یونائیٹڈ کو 34 رنز سے شکست دے کر فتح اپنے نام کرلی۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل سپر لیگ کے تیسرے ایڈیشن کے چوتھے میچ میں پشاور زلمی اور دفاعی چیمپئن اسلام آباد یونائیٹڈ کی ٹیمیں مد مقابل تھیں، زلمی کی کپتانی ڈیرن سیمی جبکہ یونائیٹڈ کے کپتان انجری کے باعث میچ سے باہر تھے تو اُن کی جگہ قیادت رومان رئیس کے سپرد کی۔

پشاور زلمی کو اچھی اوپننگ پارٹنر شپ ملی اور اُن کی پہلی وکٹ 69 کے مجموعی اسکور پر اُس وقت گری جب کامران اکمل 32 گیندوں پر 53 رنز بنا کر پویلین لوٹے جبکہ اُن کے ساتھ اوپننگ کے لیے آنے والے بلے باز تمیم اقبال 121 کے مجموعی اور 39 کے انفرادی اسکور پر پویلین لوٹے۔

زلمی کی جانب سے کامران اکمل 53 اور تمیم اقبال 39 رنز بناکر نمایاں بلے باز رہے جبکہ اسمتھ اور محمد حفیظ نے بھی 30 ، 30 رنز کی ذمہ دارانہ بیٹنگ کی اور ٹیم کو 176 رنز تک پہنچانے میں مدد فراہم کی۔

فائنل اسکور کارڈ

اسلام آباد یونائیٹڈ نے ہدف 178 کے تعاقب میں بیٹنگ شروع کی تو اچھی اوپننگ نہ مل سکی اور 15 کے مجموعی اسکور پر پہلی وکٹ گری، ایک رن اضافے کے بعد دوسری جبکہ 22 ، 25، 46، 50، 63، 73، 111 کے مجموعی اسکور پر وکٹیں گریں، یونائیٹڈ کے آل راؤنڈ فہیم اشرف 30 گیندوں پر 54 رنز اسکور ناٹ آؤٹ کے ساتھ نمایاں بلے باز رہے علاوہ ازیں سمیت پٹیل نے 23 رنز بنائے اور باقی کوئی بھی کھلاڑی 20 کا ہندسہ پار نہ کرسکا۔

پشاور زلمی کے نوجوان باؤلر ابتسام شیخ نے چار اوورز میں 20 رنز دے کر تین وکٹیں لیں جبکہ عمید آصف نے چار اوور میں 23 رنز دے کر 4 وکٹیں حاصل کیں، جورڈن اور وہاب ریاض نے ایک ایک کھلاڑی کو پویلین کی راہ دکھائی۔

اسلام آباد یونائیٹڈ خلاصہ

اسلام آباد یونائیٹڈ نے مقررہ 20 اوورز میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 142 رنز اسکور کیے اس طرح زلمی نے 34 رنز سے فتح اپنے نام کی۔

پشاور زلمی کے نوجوان باؤلر عمید آصف کے بعد ابتسام شیخ نے عمدہ باؤلنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی اور ٹیم کو فتح کے قریب لے کر آئے، یونائیٹڈ کی ٹیم 15ویں اوور کے اختتام پر 8 وکٹوں کے نقصان پر 94 رنز بنانے میں کامیاب ہوئی، ابتسام شیخ نے چار اوورز میں 20 رنز دے کر 3 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔

یونائیٹڈ کے بلے باز زلمی کے باؤلروں کے آگے بے بس نظر آئے، عمید آصف کے اسپیل کے بعد آنے والے کرس جورڈ ن نے ایک اور ابتسام شیخ نے ایک کھلاڑی کو پویلین کی راہ دکھائی، دسویں اوور کے اختتام پر اسلام آباد کی ٹیم کا مجموعی اسکور 6 وکٹوں کے نقصان پر 61 تک پہنچا۔

اسلام آباد یونائیٹڈ نے ہدف کے تعاقب میں بیٹنگ کا آغاز کیا تو رونچی اور والٹن میدان میں اترے، زلمی کے باؤلر عمید آصف نے 15 کے مجموعی اسکور پر اوپنر والٹن کو پویلین کی راہ دکھائی جبکہ اسی اوور میں رونچی بھی پویلین لوٹے، پانچ اوورز کے اختتام پر یونائیٹڈ کا مجموعی اسکور 4 وکٹوں کے نقصان پر 30 تک پہنچا، چاروں وکٹیں عمید آصف نے حاصل کیں۔

پشاور زلمی اننگز خلاصہ

اننگز کے آخری پانچ اوورز زلمی کے بلے بازوں نے جارحانہ بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے 6 وکٹوں کے نقصان پر 176 رنز بنائے، کامران اکمل 53 رنز بنا کر نمایاں بلے باز رہے جبکہ تمیم اقبال نے 30 رنز اسکور کیے۔

پشاور زلمی نے اگلے 5 اوورز میں تین وکٹیں گرنے کے بعد محتاط انداز میں بیٹنگ کی اور مجموعی اسکور 132 تک پہنچایا۔

کامران اکمل نے جارحانہ بیٹنگ کا سلسلہ جاری رکھتے ہوئے 30 گیندوں پر 3 چھکوں اور 7 چوکوں کی مدد سے اپنی پہلی نصف سنچری مکمل کی جبکہ اگلے ہی اوور میں وہ کیچ آؤٹ ہوکر پویلین روانہ ہوئے، دس اوور کے اختتام پر زلمی کی ٹیم کا مجموعی اسکور ایک وکٹ کے نقصان پر 100 تک پہنچا۔

کامران اکمل نصف سنچری بنا کر سمت پٹیل کی گیند پر کیچ آؤٹ ہوئے

زلمی کی جانب  اننگزکا آغاز تمیم اقبال اور کامران اکمل نے کیا، دونوں بلے بازوں نے ابتدائی پانچ اوورز میں جارحانہ کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے 2 چھکوں اور 7 چوکوں کی مدد سے مجموعی اسکور بغیر کسی نقصان کے 43 تک پہنچایا، یونائیٹڈ کی جانب سے اٹیک کے لیے سمیع کو منتخب کیا گیا مگر باؤلر بے سود رہے، محمد سمیع نے 2 اوورز میں 13 ، رومان رئیس نے 2 میں 9 جبکہ اینڈری روسل نے ایک اوور میں 21 رنز دیے۔

واضح رہے کہ پشاور زلمی کو سیزن تھری کے پہلے میچ میں ملتان سلطانز کے ہاتھوں شکست ہوچکی ہے، ملک الیون نے گزشتہ روز کھیلے جانے والے میچ میں سیمی الیون کو 7 وکٹوں سے شکست دی تھی۔

اسلام آباد یونائیٹڈ

مصباح الحق اسلام آباد یونائیٹڈ کی قیادت کررہے ہیں جبکہ دیگر کھلاڑیوں میں آندرے رسل، سیموئل بدری، محمد سمیع، رومان رئیس، شاداب خان، افتخار احمد، عماد بٹ، آصف علی، جے پی ڈومنی، لیوک رانچی، فہیم اشرم، سیم بلنگز، ظفر گوہر، صاحبزادہ فرحان، حسین طلعت، ایلکس ہیلز، ڈیوڈ ولی، محمد حسن اور محمد حسنین شامل ہیں۔

پشاور زلمی

ڈیرن سمی پشاور زلمی کی قیادت کررہے ہیں، ان کے علاوہ ٹیم میں محمد حفیظ، وہاب ریاض، کامران اکمل، شکیب الحسن، حسن علی، حارث سہیل، کرس جارڈن، محمد اصغر، ڈوئن براوو، تمیم اقبال، حماد اعظم، سعد نسیم، تیمور سلطان، ثمین گل، ابتسام شیخ، آندرے فلیچر، ایون لوئس، خالد عثمان اور محمد عارف شامل ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں