The news is by your side.

Advertisement

سنسنی خیز مقابلہ : کراچی کنگز نے لاہور قلندرز کو 7 رنز سے شکست دے دی

ابو ظبی : پاکستان سپر لیگ کے چھٹے سیزن کے میچ میں کراچی کنگز نے لاہور قلندرز کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد سات رنز سے شکست دے دی ہے، نور احمد کی نپی تلی بالنگ کے آگے قلندرز کی ایک نہ چلی۔

تفصیلات کے مطابق ابوظبی کے شیخ زید اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے پی ایس ایل سکس کے میچ میں کراچی کے 176 رنز کے جواب میں لاہور قلندرز کی ٹیم7 وکٹوں کے نقصان پر 169 رنز بناسکی۔

کراچی کنگز نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کی اور لاہور قلندرز کو جیت کیلئے177کارنز کا ہدف دیا، جواب میں لاہورقلندرز کی ٹیم مقررہ20اوورز میں169رنز ہی بناسکی۔

کراچی کنگز کے نور احمد نے شاندارباؤلنگ کرتے ہوئے 4اوورز میں19رنز دے کر2 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔ محمدالیاس نے2عماد وسیم اورعباس آفریدی نے1،1وکٹ حاصل کی۔

لاہور قلندرز کے محمد حفیظ کے36،ٹم ڈیوڈ کے34،جیمزفالکنر کے33رنز بھی ٹیم کو فتح سے ہمکنار نہ کرسکے، لاہور قلندرز کے راشدخان نے2کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا جبکہ کراچی کنگز کی جانب سے بابراعظم54،مارٹن گپٹل43رنز بنا کر نمایاں رہے۔

مزید پڑھیں : کراچی کنگز کا لاہور قلندرز کو 177 رنز کا ہدف

کراچی کنگز کی ٹیم میں ایک تبدیلی کی گئی ہے، عامر یامین کی جگہ دانش عزیز کو شامل کیا گیا ہے جبکہ لاہور قلندرز کی ٹیم میں آغا سلمان کی شمولیت ہوئی ہے۔ واضح رہے کہ کراچی کنگز اور لاہور قلندرز کو گزشتہ میچز میں شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں