site
stats
پاکستان

پی ایس ایل فائنل میچ، وفاقی وزیر داخلہ کی وزیراعلٰی پنجاب سے ملاقات

لاہور: وزیراعلیٰ شہبازشریف سے وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے ملاقات کی، دونوں رہنماؤں نے پی ایس ایل فائنل میچ کیلئے کئے جانے والے سکیورٹی انتظامات پر اطمینان کا اظہار کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں وزیراعلیٰ شہباز شریف کی وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان سے ملاقات ہوئی، ملاقات میں دونوں رہنماؤں نے پی ایس ایل فائنل میچ کیلئے کئے جانے والے اب تک کے سکیورٹی انتظامات پر اطمینان کا اظہار کیا، وزیر اعلیٰ شہباز شریف نے وزیر اعظم نواز شریف اور وفاقی حکومت کی جانب سے فائنل میچ کے سکیورٹی انتظامات کیلئے بھر پورتعاون پر وفاقی وزیر داخلہ کا شکریہ ادا کیا۔

شہباز شریف نے صوبہ پنجاب کی درخواست پر فضائی نگرانی کیلئے ہیلی کاپٹرز فراہم کرنے پر وزیراعظم نواز شریف اور وفاقی حکومت کے شکرگزار ہیں، سکیورٹی پر سمجھوتہ کئے بغیر ہر وہ اقدام اٹھایا جائے گا، جس سے شہریوں کے روز مرہ معمولات میں کوئی رکاوٹ نہ پڑے۔

وزیراعلیٰ پنجاب اور وفاقی وزیر داخلہ نے اپوزیشن رہنماﺅں کی جانب سے فائنل کیلئے سکیورٹی اہلکاروں کی تعیناتی کے حوالے سے بے بنیاد بیان کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ فائنل میچ کیلئے 60 ہزار سکیورٹی اہلکاروں کی تعیناتی کے حوالے سے اپوزیشن رہنماﺅں کا بیان حقائق کے منافی ہے، میگا ایونٹ کے سکیورٹی انتظامات پر سیاست چمکائی جا رہی ہے۔ سکیورٹی انتظامات کو سیاست کی بھینٹ چڑھانے اور ہیجانی کیفیت پیدا کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے۔

انکا مزید کہنا تھا کہ اتنے بڑے ایونٹ کیلئے تقریباً 10 ہزار سکیورٹی اہلکار تعینات کئے جا رہے ہیں جو لاہور جیسے بڑے شہر میں میگا ایونٹ کرانے کیلئے قطعاً زیادہ نہیں۔

وفاقی وزیر داخلہ نے وزیراعلیٰ پنجاب کو گزشتہ روز اسلام آباد میں منعقدہ اعلیٰ سطح کے سکیورٹی اجلاس کے بارے میں بھی آگاہ کیا، دونوں رہنماﺅں نے پنجاب پولیس اور رینجرز کی اب تک کی گئی مشترکہ کارروائیوں پر اطمینان کا اظہار کیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top