The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل کی فائنلسٹ ٹیموں کے لیے استقبالیہ، صدر عارف علوی کی شرکت

کراچی: پی ایس ایل سیزن فور کی فائنلسٹ ٹیموں کے لیے گورنر ہاؤس میں تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں صدر مملکت عارف علوی نے خصوصی شرکت کی۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل سیزن فور کے فائنل سے قبل فائنلسٹ ٹیموں کے لیے گورنر ہاؤس کراچی میں استقبالیہ دیا گیا، صدر مملکت عارف علوی، چیئرمین پی سی بی احسان مانی بھی تقریب میں موجود تھے، تقریب میں نیوزی لینڈ میں دہشت گردی کے واقعے پر ایک منٹ کی خاموشی اختیار کی گئی۔

چیئرمین پی سی بی احسان مانی نے بیرون ممالک سے آنے والے تمام کھلاڑیوں اور مہمانوں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ یقین ہے آئندہ سال مزید کھلاڑی پاکستان آئیں گے۔

احسان مانی نے کہا کہ پاکستان میں ٹیموں کا شاندار استقبال کیا گیا اور مکمل سیکیورٹی فراہم کی گئی، چیئرمین پی سی بی نے امید ظاہر کی کہ پاکستان میں بین الاقوامی کرکٹ مکمل بحال ہوجائے گی۔

ہم پاکستان میں بہت لطف اندوز ہوئے، ویوین رچرڈ

ویسٹ انڈیز کے لیجنڈری بلے باز سر ویوین رچرڈ نے کہا کہ ہم پاکستان میں بہت لطف اندوز ہوئے، پاکستان میں سیکیورٹی کا کوئی ایشو نہیں ہے، بیرون ممالک کی ٹیموں کو پاکستان کا دورہ کرنا چاہئے۔

ایونٹ کامیاب بنانے میں غیرملکی کھلاڑیوں کے شکرگزار ہیں، مصباح

پشاور زلمی کے بلے باز مصباح الحق نے کہا کہ پی ایس ایل کامیاب بنانے میں غیرملکی کھلاڑیوں کے شکر گزار ہیں، ایونٹ کو کامیاب بنانے میں پاکستانی قوم کے بھی شکر گزار ہیں۔

انہوں نے امید کا اظہار کیا کہ غیرملکی کھلاڑی آئندہ بھی پاکستان آتے رہیں گے، ایونٹ کامیاب ہونے سے غیرملکی ٹیمیں بھی پاکستان کا دورہ کریں گی۔

واضح رہے کہ کل نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز اور پشاور زلمی کے درمیان فائنل کھیلا جائے گا، پشاور زلمی ایک بار ٹائٹل جیت چکی ہے جبکہ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز تین بار فائنل میں پہنچنے کے باوجود ٹائٹل سے محروم رہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں