پاکستان کو ٹی ٹوینٹی نمبر ون ٹیم بنانے میں پی ایس ایل کا بڑا کردار ہے، مصباح الحق
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کو ٹی ٹوینٹی نمبر ون ٹیم بنانے میں پی ایس ایل کا بڑا کردار ہے، مصباح الحق

دبئی: پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان مصباح الحق نے کہا ہے کہ پاکستان کو ٹی ٹوینٹی کی نمبر ون ٹیم بنانے میں پی ایس ایل کا بڑا کردار ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق کپتان قومی کرکٹ ٹیم مصباح الحق نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پی ایس ایل پاکستان کی اہم پروڈکٹ ہے، پی ایس ایل سے نئے کھلاڑیوں کے لیے مواقع موجود ہیں، ٹورنامنٹ سے نیا ٹیلنٹ سامنے آرہا ہے۔

مصباح الحق کا کہنا تھا کہ کرکٹ کے مداحوں کو پی ایس ایل کا انتظار رہتا تھا، ایئرپورٹ پر کرکٹ مداح کہہ رہے تھے کہ پی ایس ایل کے لیے بہت انتظار کرنا پڑا اب ایونٹ شروع ہوگا تو بہت انجوائے کریں گے۔

پی ایس ایل ٹیموں کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ پشاور زلمی، اسلام آباد یونائیٹڈ، کراچی کنگز سمیت تمام ہی ٹیمیں اچھی ہیں، پشاور زلمی میں اچھے کھلاڑی موجود ہیں، زلمی کی ٹیم ایک مرتبہ ونر رہ چکی ہے۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل سیزن فور کا آغاز کل سے دبئی میں ہورہا ہے جس میں فواد خان اور جوش بینڈ جلوے بکھیرنے کے لیے تیار ہیں۔

مزید پڑھیں: پی ایس ایل سے کھلاڑیوں کے لیے مواقع بڑھ رہے ہیں: مکی آرتھر

پی ایس ایل فور کے پہلے میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ اور لاہور قلندرز آمنے سامنے ہوں گے جبکہ 15 فروری کو کراچی کنگز اور ملتان سلطانز کی ٹیمیں مدمقابل ہوں گی۔

خیال رہے کہ پی ایس ایل تین سیزنز کھیلے جاچکے ہیں اسلام آباد یونائیٹڈ دو مرتبہ ٹائٹل اپنے نام کرچکی ہے جبکہ پشاور زلمی کی ٹیم نے ڈیرن سیمی کی قیادت میں ایک دفعہ ایونٹ میں کامیابی حاصل کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں