The news is by your side.

Advertisement

پاکستان سپر لیگ کی ٹیموں کی کراچی آمد سے متعلق شیڈول جاری

کراچی: پاکستان سپر لیگ سیزن فور کی ٹیموں کی کراچی آمد سے متعلق شیڈول جاری کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل سیزن فور کی ٹیموں کی کراچی آمد سے متعلق شیڈول جاری کردیا گیا ہے جس کے مطابق کراچی کنگز کی ٹیم 6 مارچ کو ای کے 606 کے ذریعے کراچی پہنچے گی۔

لاہور کے ٹکٹس ریفنڈ کردئیے جائیں گے

پی سی بی

پشاور زلمی کی ٹیم بھی 6 مارچ کو ای کے 604 کے ذریعے دبئی سے کراچی پہنچے گی، کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیم 9 مارچ کو ای کے 602 کے ذریعے کراچی پہنچے گی۔

پی ایس ایل کی تمام ٹیموں کو اولڈ ٹرمینل سے ہوٹل سخت سیکیورٹی میں لے جایا جائے گا۔

دوسری جانب پی سی بی کا کہنا ہے کہ لاہور کے ٹکٹس ریفنڈ کردئیے جائیں گے، کراچی کے نئے ٹکٹس کی معلومات بھی فراہم کردی جائیں گی۔

مزید پڑھیں: پی ایس ایل کے لاہورمیں شیڈول تمام میچزکراچی منتقل

واضح رہے کہ پی ایس ایل کے پاکستان میں ہونے والے تمام میچز لاہور سے کراچی منتقل کردئیے گئے ہیں، 9 ماچ کو کراچی میں لاہور قلندرز اور اسلام آباد یونائیٹڈ کا میچ ہوگا۔

دس مارچ کو کراچی کنگز اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیمیں مدمقابل آئیں گی، 11 مارچ کو نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں 2 میچز کھیلے جائیں گے، لاہور قلندرز اور ملتان سلطانز کا میچ دوپہر 2 بجے شروع ہوگا جبکہ کراچی کنگز اور پشاور زلمی شام 7 بجے مدمقابل ہوں گی۔

پی ایس ایل سیزن فور کا کوالیفائر 13 مارچ کو کراچی میں ہوگا، 14 مارچ کو پہلا ایلیمنیٹر، 15 مارچ کو دوسرا ایلیمنیٹر کھیلا جائے گا، فائنل میچ 17 مارچ کو نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں کھیلا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں