The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل فور ، پاکستان میں میچز کے لیے کم سےکم ٹکٹ 500 روپے ہوگا

لاہور : پاکستان سپر لیگ فور کے لئے پاکستان میں میچز کے لیے کم سےکم ٹکٹ 500 روپے اور مہنگے سے مہنگا ٹکٹ 12 ہزار روپے تک رکھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپرلیگ فور  شروع ہونے میں صرف 3دن باقی ہیں ،   پی ایس ایل کے چوتھے ایڈیشن کے لئے لاہور اور کراچی میں شیڈول میچز کی ٹکٹوں کی فروخت کا آغاز رواں ہفتے ہو جائے گا۔

شائقینِ کرکٹ کے لئے پاکستان میں میچز کے لیے کم سےکم ٹکٹ 500 روپے اور مہنگے سے مہنگا ٹکٹ 12 ہزار روپے تک رکھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ لاہور کے تین میچز کی ٹکٹوں کی قیمت ایک ہزار سے چھ ہزار اور کراچی میں ٹکٹوں کی قیمت پانچ سو سے بارہ ہزار تک ہوگی جبکہ فائنل میچ کیلئے ٹکٹوں کی قیمت زیادہ رکھی گئی ہے۔

لاہور کے تین میچز کی ٹکٹوں کی قیمت1  ہزار سے6  ہزار اور کراچی میں ٹکٹوں کی قیمت500سو سے12 ہزار تک ہوگی

پاکستان کی سوپر ڈوپرلیگ چودہ فروری سے دبئی میں شروع ہوگی، پی ایس ایل 4 کے لاہور میں تین میچز نو، دس اور بارہ مارچ کو ہوں گے جبکہ کراچی میں پانچ میچز سات، دس، تیرہ، پندرہ اور سترہ مارچ کو ہوں گے۔

دوسری جانب نیشنل اسٹیڈیم کراچی کی سیکیورٹی کےحوالےسےحکمت عملی تیار کرلی گئی ہے ، انکلوژرز، گراؤنڈ، پویلین اور اسٹیڈیم کے راستوں کی کیمروں سےنگرانی ہوگی جبکہ جدیدکیمروں کےذریعےاسٹیدیم میں بیٹھےہرشخص کی نقل وحرکت مانیٹرہوگی۔

نیشنل اسٹیڈیم میں 90 سے زائد ہائی ریزولیشن کیمروں کی تنصیب کا کام جاری ہے ، کیمرے رات کی تاریکی میں بھی ریکارڈنگ کی صلاحیت رکھتے ہیں، کمانڈاینڈکنڑول روم کی نگرانی سیکیورٹی ادارے کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں