پیٹریسن کی شاندار بیٹنگ، گلیڈی ایٹرز کی فتح، اسلام آباد کو شکست #IUvQG
The news is by your side.

Advertisement

پیٹرسن کی شاندار بیٹنگ، گلیڈی ایٹرز کی فتح، اسلام آباد کو شکست

شارجہ: پاکستان سپرلیگ کے تیسرے ایڈیشن کے 9ویں میچ میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے کیوین پیٹرسن کی شاندار بیٹنگ کی بدولت اسلام آباد یونائیٹڈ کو 6 وکٹوں شکست دے کر فتح اپنے نام کرلی۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس ایل کے دوسرے مرحلے کے پہلے جبکہ ایونٹ کے نویں میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیمیں مدمقابل تھیں، گلیڈی ایٹرز کی قیادت سرفراز جبکہ یونائیٹڈ کی کپتانی مصباح الحق نے کی۔

سرفراز احمد نے ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ کرتے ہوئے مصباح الحق کی ٹیم کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی، گلیڈی ایٹرز کے کپتان کی حکمت عملی سود مند ثابت ہوئی۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کی جانب سے بیٹنگ کا آغاز لک رونچی اور چڈوک والٹن نے کیا اوپنگ جوڑی زیادہ دیر وکٹ پر نہیں ٹک سکی، مصباح الیون کا پہلا کھلاڑی 13 کے مجموعی اسکور پر پویلین روانہ ہوا، بعد ازاں 25 ، 66 ، 93 ، 99 ، 128 ، 134 کے مجموعی اسکور پر وکٹیں گریں۔

لک رونچی 26 گیندوں پر 43 رنز بنا کر نمایاں بلے باز رہے جبکہ کپتان مصباح الحق 22 رنز کی اننگز کھیل کر دوسرے نمایاں بلے باز رہے، گلیڈی ایٹرز کی جانب سے انور علی، راحت علی، جون ہیشٹن، حسن خان اور شین واٹسن نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

مصباح الیون کی جان سے ملنے والے 135 رنز کے ہدف کے تعاقب میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیم نے شاندار بیٹنگ کی اور باآسانی 6 وکٹوں سے فتح حاصل کی۔

فائنل اسکور کارڈ

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز اننگز

پیٹرسن کی شاندار اننگز نے گلیڈی ایٹرز کی فتح کو پہلے ہی یقینی بنادیا تھا، نئےآنے والے بیٹسمین سرفراز احمد تھے انہوں نے محمد نواز کا ساتھ دیتے ہوئے 17.3 اوورز میں ہی 135 رنز کا ہدف باآسانی حاصل کیا۔

جارحانہ انداز میں بیٹنگ کرنے والے کیون پیٹرسن 3 چھکوں اور 4 چوکوں کی مدد سے 34 گیندوں پر 48 رنز کی شاندار اننگز کھیل کر آؤٹ ہوئے، یوں 16ویں اوور میں گلیڈی ایٹرز کی ٹیم کو چوتھی وکٹ کے نقصان کا سامنا کرنا پڑا۔

تیسری وکٹ گرنے کے بعد کیون پیٹرسن اور محمد نواز نے محتاط انداز میں بیٹنگ کرتے ہوئے 15 اوورز کے اختتام تک ٹیم کا مجموعی اسکور 3 وکٹوں کے نقصان پر 112 تک پہنچایا، 50 رنز کی پارٹنر شپ نے ٹیم کو مستحکم پوزیشن فراہم کی۔

چھٹے اوور میں گلیڈی ایٹرز کے اوپنر اسد شفیق 16 گیندوں پر 22 رنز کی اننگز کھیل کر اسٹیفن فن کی بال پر کلین بولڈ ہوئے، 10 اوورز کے اختتام پر سرفراز الیون کا مجموعی اسکور تین وکٹوں کے نقصان پر 73 تک پہنچا۔

گلیڈی ایٹرز کی جانب سے اننگز کا آغاز شین واٹسن اور اسد شفیق نے کیا جبکہ یونائیٹڈ کی جانب سے پہلا اوور رومان رئیس نے کرایا، سرفراز الیون کے پہلے بلے باز واٹسن 13 کے انفرادی جبکہ 31 کے مجموعی اسکور پر پویلین لوٹے علاوہ ازیں پانچویں اوور کی دوسری بال پر عمر امین 6 رن بنا کر آؤٹ ہوئے، پانچ اوور کے اختتام پر گلیڈی ایٹرز کی ٹیم نے 2 وکٹوں کے نقصان پر 42 رنز اسکور کیے۔

اسلام آباد یونائیٹڈ اننگز

شین واٹسن نے 16ویں اوور میں مصباح الحق کو ڈریسنگ روم کی راہ دکھائی، بعد ازاں فہیم اشرف نے جارحانہ بیٹنگ کا مظاہرہ کیا اور ایک ہی اوور میں یکے بعد دیگرے 2 چھکے مارے اور ٹیم کا مجموعی اسکور 135 تک پہنچانے میں مدد فراہم کی۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان نے محتاط انداز میں بیٹنگ جاری رکھی تاہم چودہویں اوور کی پہلی گیند پر ڈومینی 26 گیندوں پر 14 رنز بنا کر پویلین لوٹے، پندرہویں اوور کے اختتام پر مصباح الیون کا مجموعی اسکور چار وکٹوں کے نقصان پر 97 تک پہنچا۔

چھٹے اوور میں لک رونچی نے چھکا لگا کر مجموعی اسکور میں اضافہ کیا اور وہ دو اوور بعد ہی حسن خان کی گیند پر کلین بولڈ ہوکر پویلین لوٹے، رونچی نے 26 گیندوں پر 1 چھکے اور 7 چوکوں کی مدد سے 43 رنز اسکور کیے، یوں 66 کے مجموعی اسکور پر یونائیٹڈ کی ٹیم کو تیسرے نقصان کا سامنا کرنا پڑا، 10 اوورز کے اختتام پر ٹیم کا مجموعی اسکور 3 وکٹوں کے نقصان پر 70 تک پہنچا۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کی جانب سے بیٹنگ کا آغاز لک رونچی اور چڈوک والٹن نے کیا، دوسرے اوور کی پہلی بال پر مصباح الیون کا پہلا کھلاڑی 13 کے مجموعی اسکور پر پویلین لوٹا، جبکہ پانچویں اوور میں راحت علی نے آصف علی کو کلین بولڈ کر کے پویلین کا راستہ دکھایا۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان مصباح الحق انجری دور ہونے کے بعد میدان میں اترے جبکہ میچ میں آندرے رسل کی جگہ جین پال ڈومینی کو موقع دیا گیا ہے، گلیڈی ایٹرز نے بھی اسکواڈ میں دو تبدیلیاں کیں، روسو اور جوفرا آرچر کی جگہ جان ہیسٹنگز اور محمد محمود اللہ کو میدان میں اتارا ہے۔

اسکواڈ

واضح رہے کہ دونوں ٹیموں نے پہلے مرحلے میں ایک ایک میچ میں فتح حاصل کی جبکہ دونوں کو ہی ایک ایک میں شکست کا سامنا کرنا پڑا، اسلام آباد یونائیٹڈ کو پشاور زلمی کے خلاف کھیلے جانے والے میچ میں شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا جبکہ مصباح الیون نے سلطانز کو شکست دے کر فتح حاصل کی تھی۔

اسی طرح گلیڈی ایٹرز کو کراچی کنگز کے خلاف میچ میں شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا جبکہ سرفراز الیون نے لاہور قلندرز کو شکست دے کر ایک مقابلے میں فتح حاصل کی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں