The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل 4 : وزیراعلیٰ سندھ کا کھلاڑیوں‌ کے اعزاز میں عشائیہ

کراچی: وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے پاکستان سپرلیگ سیزن فور کی ٹیموں کے اعزاز میں عشائیے کا اہتمام کیا اور تمام کھلاڑیوں کو ثقافتی تحائف دیے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپرلیگ کامیابی سے اپنے اختتامی سفر کی جانب گامزن ہے، پی ایس ایل فور کا آخری راؤنڈ کل سے نیشنل اسٹیڈیم میں شروع ہوگا۔

وزیراعلیٰ سندھ نے پی ایس ایل کھیلنے والی ٹیموں کراچی کنگز، اسلام آباد یونائیٹڈ، کوئٹہ گلیڈی ایٹرز اور پشاور زلمی کے اعزاز میں عشائیے کا اہتمام کیا جس میں  پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین احسان مانی، اراکین ، کورکمانڈر کراچی، سفارت کاروں سمیت وزرا نے شرکت کی۔

مراد علی شاہ نے مہمانوں کا خود استقبال کیا، اس موقع پر موہتا پیلس میں ثقافتی میوزیکل پروگرام کا انعقاد بھی کیا گیا تھا جس میں لوک فنکاروں نے اپنے فن کا مظاہرہ کیا۔

تقریب کے اختتام پر وزیر اعلیٰ سندھ نے تمام کھلاڑیوں کو اجرک اور سندھی ٹوپی پہنائی اور ثقافتی تحائف بھی دیے۔

یاد رہے کہ پاکستان سپرلیگ کے سیزن فور کا گروپ مرحلہ کل مکمل ہوا، کوالیفائر راؤنڈ کا میچ تیرہ مارچ کو کوئٹہ گلیڈی ایٹرز اور پشاور زلمی کے درمیان کھیلا جائے گا اور فتح حاصل کرنے والی ٹیم فائنل تک رسائی حاصل کرے گی۔

دوسری جانب چودہ مارچ کو کراچی کنگز اور اسلام آباد یونائیٹڈ کی ٹیمیں ایلیمینیٹر راؤنڈ میں ایک دوسرے کے مدمقابل ہوں گے، فاتح ٹیم دوسرا الیمینیٹر کھیلے گی، بعد ازاں فائنل کھیلنے والی ٹیموں کا اعلان کیا جائے گا۔

کراچی میں عالمی شہرت یافتہ کرکٹرز کو دیکھ کر کرکٹ کے دیوانے خوشی سے پھولے نہیں سما رہے، ان کے مطابق تمام میچز اب ملک میں ہونے چاہیئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں