The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل کے ٹکٹوں کی آن لائن فروخت آج رات 12 بجے شروع ہوگی

کراچی: پی ایس ایل سیزن فور شروع ہوچکا ہے پاکستان میں میچز کے لیے ٹکٹوں کی تقسیم آج رات 12 بجے سے شروع ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان پاکستان میں پی ایس ایل میچز دیکھنے کے خواہش مند شہریوں کے لیے خوشخبری ہے کہ پی ایس ایل کے ٹکٹ آج رات سے آن لائن دستیاب ہوں گے۔

رپورٹ کے مطابق پہلے مرحلے میں ابتدائی 4 میچز کے ٹکٹس فروخت کے لیے دستیاب ہوں گے اور شائقین کرکٹ کے لیے ان میچز کے ٹکٹس کی قیمت میں بھی کمی کردی گئی ہے۔

سیزن تھری میں جن انگلوژر کی قیمت ایک ہزار سے 8 ہزار تھی اب ان کی قیمت کم کرکے 500 سے 3 ہزار کردی گئی ہے، یہی نہیں کراچی میں ہونے والے فائنل میچ کی ٹکٹس کی قیمت میں بھی کمی کردی گئی ہے۔

رات 12 بجتے ہی ویب سائٹ پر ٹکٹس فروخت کے لیے دستیاب ہوں گے، ٹکٹس پروجیکٹ ہیڈ کا کہنا ہے کہ کوشش ہے کہ سیزن تھری کی طرح اس بار ویب سائٹ کریش نہ ہو۔

پہلے مرحلے میں کراچی کے 7 اور 10 مارچ کے جبکہ لاہور کے 9 اور 10 مارچ کو ہونے والے میچز کے ٹکٹس دستیاب ہوں گے، ان ٹکٹس کی قیمت 500 روپے، ایک ہزار، دو ہزار، ڈھائی ہزار اور تین ہزار روپے ہے۔

پلے آف مرحلے اور فائنل میچز کے ٹکٹس کی آن لائن فروخت 20 فروری (بروز بدھ) سے شروع ہوگی، فائنل کے ٹکٹس کی قیمت 500، 2 ہزار، 4 ہزار اور 8 ہزار روپے رکھی گئی ہے۔

پہلی بار آن لائن ٹکٹس لینے والے خوش نصیبوں کے لیے ہوم ڈیلیوری کی سہولت مہیا کی جارہی ہے جبکہ ملک بھر کے 13 شہروں میں 60 مختلف ٹی سی ایس برانچز میں 25 فروری سے ٹکٹس کی فروخت شروع ہوگی۔

پی ایس ایل فور کے 4 میچز ابو ظبی میں ہوں گے جبکہ شارجہ اور دبئی میں بھی میچز ہوں گے۔ آخری 8 میچز پاکستان میں ہوں گے جن میں 3 میچ لاہور اور 5 میچ کراچی میں ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں