The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل : پی آئی اے اور اے آر وائی سہولت والٹ کے درمیان معاہدے پر دستخط

کراچی : اے ار وائی کی مہم میدان سجانا ہے، پاکستان کی شان بڑھانا ہے، میں قومی ائیرلائن پی آئی اے بھی شانہ بشانہ ہوگئی، شائقین کی سہولت کیلئے دونوں اداروں کے درمیان معاہدے پر دستخط ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں کرکٹ کے فروغ کیلیے اے آر وائی کی کاوشیں رنگ لے آئیں، قومی ائیرلائن پی آئی اے اور اے آر وائی سہولت والٹ کی جانب سے پی ایس ایل کے شائقین کیلئے بڑی خوشخبری آگئی۔

اے آر وائی کی مہم ’’میدان سجانا ہے، پاکستان کی شان بڑھانا ہے‘‘ کے تحت اے آر وائی سہولت والٹ اور قومی ائیرلائن پی آئی اے کے درمیان معاہدے پر دستخط کردیئے گئے۔

اس حوالے سے پی آئی اے کے سی ای او اور صدر ائیر مارشل ارشد ملک نے معاہدے کو خوش آئند قرار دے دیا، ان کا کہنا ہے کہ اے آر وائی سہولت اور پی آئی اے کے درمیان معاہدے سے کھیلوں کو فروغ حاصل ہوگا، پی آئی اے ملک کی ترقی اور پاکستان میں کھیلوں کے فروغ کیلئے ہمیشہ اپنا کردار ادا کرتا رہے گا۔

اے آر وائی سہولت والٹ کے ہیڈ ثاقب چوہدی اور جنرل مینجر پی آئی اے برانڈ عامر میمن کے درمیان معاہدے پر دستخط ہوئے۔
معاہدے کے تحت پی آئی اے سے سفر کرنے والے خوش نصیب مسافروں کو آر آر وائی سہولت والٹ کے ذریعے پی ایس ایل میچ کا فری ٹکٹ اور رہائشی سہولت ملے گی۔

دوران پرواز قرعہ اندازی کی جائے گی، لکی ڈرا میں جیتنے والے خوش نصیب کو پی آئی اے کا اور پی ایس ایل کا فری ٹکٹ اور ہوٹل کی سہولت بھی فراہم کی جائے گی۔

اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے جی ایم پی آئی اے برانڈ عامر میمن نے کہا کہ اے آر وائی سہولت والٹ اور پی آئی کے مشترکہ تعاون کا مقصد پی ایس ایل اور پی آئی اے کو فروغ دینا ہے۔

اے آر وائی سہولت اور پی آئی اے کے مابین معاہدے کا مقصد قومی ائیرلائن کو سفر کیلئے اپنی ترجیحی بنیاد بنائیں اور اے آر وائی سہولت کے ذریعے بے شمار فوائد حاصل کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں