The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل6 کے آخری راؤنڈ میچ میں میں یونائیٹڈ کامیاب، ملتان سلطانز کو شکست

ابوظبی: پاکستان سپر لیگ میں اسلام آباد یونائیٹڈ نے ملتان سلطانز کو 4 وکٹوں سے شکست دے کر فتح کے ساتھ راؤنڈ مرحلے کا اختتام کیا ہے۔

ابوظبی میں کھیلے گئے آخری لیگ میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کا فیصلہ کیا جو ابتدا میں زیادہ اچھا ثابت نہ ہوا، ملتان سلطانز کے اوپنرز شان مسعود اور محمد رضوان نے اپنی ٹیم 93 رنز کا شاندار آغاز فراہم کیا خصوصاً شان بھرپور فارم میں نطر آئے اور 6 چوکوں اور 3 چھکوں کی مدد سے 59 رنز بنائے۔

اس شراکت کا خاتمہ شان مسعود کے آؤٹ ہونے کے ساتھ ہوا جو افتخار احمد کے ہاتھوں آؤٹ ہوئے، اسلام آباد یونائیٹڈ کو اگلی وکٹ کے لیے زیادہ انتظار نہیں کرنا پڑا اور فواد احمد نے ایک ہی اوور میں ان فارم محمد رضوان اور صہیب مقصود کو چلتا کیا۔

رائلی روسو ایک بار پھر بُری طرح ناکام ہوئے، صرف دو رنز بنانے کے بعد اسلام آباد کے کپتان نے ان کی وکٹ حاصل کی۔

اس مرحلے پر جانسن چارلس کا ساتھ دینے حماد اعظم آئے اور دونوں کھلاڑیوں نے پانچویں وکٹ کے لئے 27 قیمتی رنز جوڑے لیکن 137 کے اسکور پر دونوں ہی کھلاڑی یکے بعد دیگرے پویلین لوٹ گئے۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کے سامنے ملتان سلطانز کے ٹیل اینڈرز زیادہ مزاحمت نہ کرسکے اور پوری ٹیم 149 رنز پر ڈھیر ہو گئی۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کی جانب سے محمد وسیم 4 وکٹوں کے ساتھ سب سے کامیاب باؤلر رہے جبکہ فواد احمد اور فہیم اشرف نے دو، دو کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔

اوپنرز نے اسلام آباد کو 39 رنز کا آغاز فراہم کر کے فتح کی راہ ہموار کی، محمد اخلاق نے 26 رنز کی برق رفتار اننگز کھیلی، عمر امین توقعات پر پورا نہ اتر سکے اور محمد رضوان کے شاندرا کیچ کے نتیجے میں صرف 13 رنز بنا کر شاہنواز دھانی کی دوسری وکٹ بنے۔

اس مرحلے پر کپتان شاداب خان کا ساتھ دینے حسین طلعت آئے اور دونوں نے مل کر اسکور کو 92 تک پہنچا دیا، شاداب 35 رنز بنانے کے بعد وکٹ گنوا بیٹھے۔

آصف علی نے روایتی جارحانہ انداز اپنایا اور حسین طلعت کے ساتھ مل کر 41 رنز جوڑ کر اپنی ٹیم کو فتح کی دہلیز پر پہنچا دیا، انہوں نے 25 رنز بنائے جبکہ برینڈن کنگ پانچ رنز بنا سکے۔

اننگز کے آخری اوور میں حسین طلعت کی 34 رنز کی اننگز بھی تمام ہوئی لیکن یونائیٹڈ نے اعصاب قابو میں رکھتے ہوئے دو گیندوں قبل میچ میں فتح حاصل کر لی، شاندار بولنگ کرنے پر یونائیٹڈ کے محمد وسیم کو میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا.

اس کے ساتھ ہی پی ایس ایل کے چھٹے ایڈیشن کے راؤنڈ میچز کا اختتام ہوا ، ایونٹ میں یونائیٹڈ 8 فتوحات کے ساتھ 16 پوائنٹس لے کر سرفہرست جبکہ سلطانز دوسرے نمبر پر ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں