site
stats
سندھ

پی ایس پی ٹولے کا سرغنہ مہاجروں کا کھلا دشمن ہے، ترجمان متحدہ

کراچی : متحدہ قومی موومنٹ کے ترجمان نے کہا ہے کہ پاک سرزمین پارٹی ٹولے کا سرغنہ مہاجروں کا کھلا دشمن ہے جو اسٹیبلشمنٹ کے ہاتھوں اپنا سودا کرکے ایم کیوایم کو ختم کرنے اور مہاجروں کے حقوق کی جدوجہد کو کچلنے کے ایجنڈے کی تکمیل کیلئے پاکستان آیا ہے۔

اپنے بیان میں ترجمان نے کہا کہ ایم کیوایم کے کارکنان اور مہاجرعوام اچھی طرح جانتے ہیں کہ پاک سرزمین پارٹی نامی ٹولے کا سرغنہ ایک طرف تو ایم کیوایم کے لاپتہ کارکنوں کیلئے مگرمچھ کے آنسو بہارہا ہے اور دوسری جانب رینجرز کو ایم کیوایم کے کارکنوں کی فہرستیں اورنام پتے دے کرانہیں گرفتار کروا رہا ہے اورسرکاری ٹارچر سیلوں میں انہیں تشدد کانشانہ بنوارہا ہے تاکہ انہیں ایم کیوایم چھوڑنے اور مہاجروں کے خلاف کام کرنے پر مجبور کیا جائے۔

ترجما ن نے کہا کہ کراچی میں پولیس اوررینجرزکے ہاتھوں ایم کیوایم کے بے گناہ کارکنوں کا ماورائے عدالت قتل کیا جاتارہا اور مگر پاک سرزمین ٹولے کاسرغنہ دبئی میں بیٹھ کرعیاشیاں کرتارہا۔

اسے پولیس اوررینجرز کے ہاتھوں کراچی میں مہاجروں کی گرتی ہوئی لاشیں نظرنہیں آئیں اورآج یہ شخص اسٹیبلشمنٹ کے ہاتھوں اپنا سودا کرکے مہاجروں اوران کی جماعت کو کچلنے کے ایجنڈے پر عمل کرنے آیاہے اور مہاجروں کا قتل عام کرنے والوں کا دوست اور رفیق بناہوا ہے ۔

اس شخص نے میرجعفر و میرصادق کوبھی پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ یہ ٹولہ چاہے کتنی سازش اورکیسے ہی اوچھے ہتھکنڈے اختیارکرلے یہ اپنے ناپاک منصوبوں میں کامیاب نہیں ہوگا۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top