The news is by your side.

Advertisement

پی ایس پی کے رہنماؤں کے حوالے سے اہم خبر

کراچی: پاک سرزمین پارٹی کے اہم رہنماؤں کے حوالے سے بڑی خبر سامنے آ گئی، پرانے ساتھی پھر الگ الگ ہو گئے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق اگرچہ پی ایس پی کے بڑے نام دو سال قبل پارٹی اور مصطفیٰ کمال کو خیر باد کہے چکے ہیں، تاہم گزشتہ روز انٹرا پارٹی الیکشن کے بعد نئے نام سامنے آنے کے بعد یہ تصدیق ہو گئی ہے کہ انھوں نے پارٹی چھوڑ دی ہے۔

ذرایع کے مطابق پی ایس پی کے اہم رہنما انیس ایڈووکیٹ، رضا ہارون، وسیم آفتاب، ڈاکٹر صغیر، افتخار رندھاوا، سلیم تاجک اور سیف یار خان 2 سال پہلے ہی پارٹی چھوڑ چکے ہیں، اس سے قبل ساجد بلوچ اور آصف میمن بھی پی ایس پی کو چھوڑ چکے ہیں۔

ذرایع کا کہنا ہے کہ رضا ہارون لندن اور افتخار رندھاوا آسٹریلیا میں اپنے اہل خانہ کے ساتھ زندگی گزار رہے ہیں، یہ تمام اہم رہنما ایم کیو ایم چھوڑ کر پی ایس پی میں آئے تھے، پارٹی میں رضا ہارون سیکریٹری جنرل، انیس ایڈووکیٹ سینئیر وائس چئیرمین، ڈاکٹر صغیر سینئیر وائس چئیرمین، وسیم آفتاب اور افتخار رندھاوا وائس چئیرمین کے عہدوں پر تھے۔

باوثوق ذرایع کا کہنا ہے کہ پی ایس پی کو چھوڑنے والے اہم رہنماؤں نے اہم معاملات پر مشاورتی عمل میں شامل نہ کرنے، اقربا پروری اور غلط فیصلہ سازی پر پارٹی کو خیر باد کہا۔

ذرایع نے بتایا کہ پی ایس پی کے انٹرا پارٹی الیکشن سے ان رہنماؤں کو فارغ کر دینے کی خبروں میں صداقت نہیں کیوں کہ تمام رہنما پہلے ہی پارٹی چھوڑ چکے ہیں۔

دوسری طرف ذرایع نے بتایا ہے کہ انٹرا پارٹی الیکشن میں سامنے آنے والے نئے نام غیر معروف ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں