عوام روایتی سیاست اور قیادت سے تنگ آچکے، انیس ایڈووکیٹ -
The news is by your side.

Advertisement

عوام روایتی سیاست اور قیادت سے تنگ آچکے، انیس ایڈووکیٹ

برمنگھم : پاک سرزمین کے رہنما انیس احمد ایڈوکیٹ نے کہا ہے کہ پاکستان کے عوام روایتی سیاست، قیادتوں سے تنگ آچکے ہیں اور اب وہ ملک میں صیح معنوں میں تبدیلی دیکھنا چاہتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاک سر زمین پارٹی کے رہنماؤں نے برمنگھم برطانیہ میں افطار ڈنر سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاک سرزمین پارٹی کے قیام کا مقصد ملک میں فرسودہ روایتی نظام سے ہٹ کرعوام کے حقوق کی آواز اٹھانا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ پاک سرزمین پارٹی کا نظریہ پاکستان، پاکستانیت اور وطن پرستی ہے، ہم لوگوں کے درمیان دشمنیاں ختم کرتے ہوئے ان کے دلوں کو جوڑنا چاہتے ہیں۔ پاکستان کی ترقی اور عام آدمی کے حقوق کی سیاست کرنا چاہتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ایک عام پاکستانی کو بنیادی سہولیات کی فراہمی کے لیے کچھ نہیں کیا گیا، آج بھی عوام پینے کے صاف پانی، صفائی، سیوریج ، اسکول، اسپتال اور علاقائی ترقیاتی کاموں کی سہولتوں سے محروم ہیں، پاکستان میں ایسا نظام نافذ کردیا گیا ہے کہ عام آدمی بالکل بے اختیار ہوچکاہے۔

انیس احمد ایڈووکیٹ نے مزید کہا کہ پاکس سرزمین ملک میں حقیقی جمہوریت کے لیے جدوجہد کرے گی اور ایک ایسا بااختیار نظام قائم کرے گی جہاں منتخب بلدیاتی نمائندے مکمل بااختیار ہوں اور اپنے علاقے کے عوام کے مسائل حل کرسکیں۔

پاکس سرزمین پارٹی کے رہنماؤں نے خبردار کیا کہ ایک سیاسی جماعت اور اُس کے رہنماؤں کے ملک دشمن خفیہ ایجنسی سے روابط تشویش ناک ہیں اور ملک کی سلامتی کے لیے خطرہ ہیں۔انہوں نے بیرونِ ملک تمام محب وطن پاکستانیوں سے اپیل کی کہ وہ ملک دشمن ایجنٹوں کو مسترد کر کے وطن پرستوں کے ہاتھ مضبوط کریں اور ملکی استحکام میں ہمارا ساتھ دیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں