site
stats
بزنس

اسٹاک مارکیٹ میں مثبت تبدیلی، 83 ارب روپے کا کاروبار

کراچی: پاکستان اسٹاک ایکسچنج میں کاروباری ہفتے کے تیسرے روز مثبت تبدیلی دیکھنے میں آئی اور انڈیکس میں 7 پوائنٹس کا اضافہ ہوا۔

اسٹاک ایکسچینج میں کاروبار کا آغاز ہوا تو سرمایہ کاروں نے شیئرز کی خریداری میں دلچسپی ظاہر کی جس کی وجہ سے انڈیکس میں صبح ہی سے تیزی دیکھنے میں آئی تاہم دوسرے سیشن میں مارکیٹ سست روی کا شکار رہی۔

حصص کی خریداری میں تیزی کے بعد 100 انڈیکس چالیس ہزار آٹھ سو انیس پوائنٹس پر پہنچا جبکہ کاروبار کے اختتام پر مارکیٹ 7 پوائنٹس اضافے کے بعد 40 ہزار 468 پوائنٹس پر بند ہوئی۔

مجموعی طور پر مارکیٹ میں 83 ارب روپے کا کاروبار اور 15 کروڑ شیئرز کی لین دین ہوئی ،  سب سے زیادہ ٹی آر جی کے حصص میں 0.97 پیسے کا اضافہ ہوا جبکہ چکوال اسپیننگ کے شیئر کی قیمت 7 روپے کم ہوئی۔

مجموعی طور پر مارکیٹ میں 365 کمپنیوں کے حصص کا کاوربار ہوا جن میں سے 154 کی قیمتوں میں اضافہ اور 210 کمپنیوں کے حصص میں کمی جبکہ 19 کے حصص کی قیمتوں میں کوئی ردوبدل نہیں ہوا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top