علیم خان نے صحافی اور شاعرہ ’روبینہ پروین‘ کی کفالت کا اعلان کردیا -
The news is by your side.

Advertisement

علیم خان نے صحافی اور شاعرہ ’روبینہ پروین‘ کی کفالت کا اعلان کردیا

اے آر وائی نیوز نے کسمپرسی کی زندگی پر مبنی رپورٹ پیش کی تھی

لاہور: تحریک انصاف کے سینئر وزیر علیم خان نے سڑک کنارے بے یارو مددگار  زندگی گزارنے والی شاعرہ اور صحافی روبینہ پروین کی مکمل کفالت کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی نیوز نے 10 ستمبر کو ماضی کی صحافی اور شاعرہ روبینہ پروین کی لاہور میں سڑک پر بے یارو مددگار زندگی گزارنے اور اُن کے ساتھ پیش آنے والے واقعات کی رپورٹ پیش کی تھی۔

حالات کی ستم ظریفی نے 53 سالہ شاعرہ کا ذہنی توازن بھی خراب کردیا اور وہ اب فٹ پاتھ پر بیٹھی بیٹی کی یاد میں اداس رہتی ہیں۔ روبینہ پروین20سال قبل ادبی محفلوں میں حصہ لیتی تھیں مگر صرف تین سال میں انہیں سب نے تنہا چھوڑ دیا۔

اے آر وائی نیوز کی نمائندہ رابعہ نور سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے اپنے اشعار سنائے، ان کا کہنا تھا کہ مجھے میری بیٹی نماز کی طرح پانچ وقت یاد آتی ہے۔

علیم خان کا اعلان

تحریک انصاف کے سینئر وزیر علیم خان نے اے آر وائی نیوز کی خبر کا نوٹس لیتے ہوئے اُن کے مکمل علاج اور کفالت کی ذمہ داری اٹھانے کا اعلان کیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ایک ٹویٹ میں اُن کا کہنا تھا کہ اےآروائی نیوزکی رپورٹ دیکھ کردل بھرآیا، روبینہ پروین کاعلاج کراؤں گا اور انہیں ماہانہ وظیفہ بھی دیاجائےگا۔

علیم خان کا کہنا تھا کہ صحافی یا معاشرے کے کسی بھی فردکو برےحالات میں کبھی تنہا نہیں چھوڑناچاہیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں