The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو نے 12 مئی کے جلسے کا مقام تبدیل کردیا، پی ٹی آئی بھی موقف سے پیچھے ہٹ گئی

کراچی کا امن قائم رکھنے کے لیے اپنی پارٹی کو کوئی اور جگہ تلاش کرنے کی ہدایت

کراچی: پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین نے کہا ہے کہ گذشتہ رات پی ٹی آئی کا رویہ ہولناک رہا، مگر کراچی کا امن قائم رکھنے کے لیے میں‌ اپنی پارٹی سے درخواست کرتا ہوں‌ کہ جلسے کے لیے کوئی اور جگہ تلاش کی جائے.

کراچی ہمارا شہر ہے، ہم کہیں‌ بھی جلسہ کرسکتے ہیں

بلاول بھٹو

تفصیلات کے مطابق بلاول بھٹو زرداری نے اپنے نو ٹویٹس میں‌ پارٹی کو حکیم سعید گراؤنڈ کی جگہ کوئی اور جگہ تلاش کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے عمران خان کو جلسہ کرنے کی پیش کش کی ہے.

انھوں نے کہا کہ کراچی ہمارا شہر ہے، ہم کہیں‌ بھی جلسہ کرسکتے ہیں.

انھوں نے کہا کہ پی ٹی آئی کا رویہ ہولناک رہا، اس کے باوجود امن کے لئے پیش کش کررہا ہوں، کراچی میں ہم نے بڑی مشکل سے امن قائم کیا ہے، کراچی کا امن کسی صورت خراب ہونے نہیں دیں گے.

انھوں نے سوال کیا کہ پی ٹی آئی کے پاس 12 مئی منانے کے لئے کیا ہے، 12مئی کو پیپلزپارٹی کے 14 کارکن شہید ہوئے تھے، شہدا کوخراج عقیدت پیش کرنےحکیم سعید گراؤنڈ میں جلسے کا فیصلہ کیا، کیوں کہ بیش ترکارکنوں کا تعلق ایسٹ سے تھا.

بلاول بھٹو نے کہا کہ ہم نے جلسے کی اجازت کے لئے قانونی تقاضے پورے کیے، تحریک انصاف نے 12 مئی کو مزار قائد پر جلسہ کرنے کا کہا تھا، پھر انھوں نے اپنا فیصلہ بدل دیا.

انھوں نے الزام عاید کیا کہ تحریک انصاف کے کیمپ سے پی پی کارکنوں پر پتھراؤ کیا گیا، البتہ ساتھ ہی شہر کا امن قائم رکھنے کے لیے پی ٹی آئی کو حکیم سعید گرائونڈ میں جلسے کی پیش کش کر دی.

اب پیپلزپارٹی اور پی ٹی آئی کہاں جلسہ کریں گی؟

بلاول بھٹو زرداری کی اس پیش کش کے بعد سیاسی صورتحال میں بڑی تبدیلی آئی۔ پی ٹی آئی بھی اپنے موقف سے پیچھے ہٹ گئی۔

اب پیپلزپارٹی 12مئی کو باغ جناح گرؤانڈ میں جلسہ کرے گی، مزارقائد کے سامنے بلاول بھٹوخطاب کریں گے۔

ادھر تحریک انصاف نے بلاول بھٹو کے بیان کا خیر مقدم کرتے ہوئے 12 مئی کو الہٰ دین پارک کے گراؤنڈ میں جلسے کا اعلان کیا ہے، جس میں عمران خان، شاہ محمود قریشی، جہانگیر ترین سمیت سینئر رہنما خطاب کریں گے۔


عمران خان دراصل میاں صاحب کا تسلسل ہیں: بلاول بھٹو


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں