The news is by your side.

Advertisement

چوہدری نثار کے انکشافات، پی ٹی آئی اور پی پی نے سیکیورٹی کونسل کے اجلاس کا مطالبہ کردیا

چوہدری نثار نے جس طرف اشارے کیے اُن کی وضاحت ضروری ہے

اسلام آباد: تحریک انصاف نے چوہدری نثار کی انکشافات سے بھرپور پریس کانفرنس کے بعد وزیراعظم سے نیشنل سیکیورٹی کونسل کا اجلاس بلانے کا مطالبہ کردیا جبکہ پیپلزپارٹی کی سینیٹر شیری رحمان نےبھی مطالبہ کی حمایت کردی۔

اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ چوہدری نثار نے جس طرف اشارے کیے اُن کی وضاحت ضروری ہے وزیراعظم فوری طور پر نیشنل سیکیورٹی کا اجلاس طلب کریں۔

اُن کا کہنا تھا کہ چوہدری نثارکا اب نوازشریف،مریم نوازکی ن لیگ کے ساتھ چلنا مشکل ہے کیونکہ مسلم لیگ ن نظریاتی طور پر دو حصوں میں تقسیم ہوچکی، چوہدری نثار نے پریس کانفرنس میں ملکی سیکیورٹی سے متعلق بہت اہم انکشافات کیے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ الیکشن سےپہلے اس طرح کی باتیں سوالیہ نشان ہیں اگر ان چیزوں کا تدارک نہ کیا گیا تو ملک کو ناقابلِ تلافی نقصان پہنچ سکتا ہے۔

مزید پڑھیں: چوہدری نثار کا آئندہ عام انتخابات لڑنے کا اعلان

وازشریف ایم کیوایم لندن سےرابطےمیں ہیں، شیخ رشید

شیخ رشید احمد نے اے آر وائی سے گفتگو کرتے ہوئے انکشاف کیا کہ نوازشریف ایم کیوایم لندن سےرابطےمیں ہیں، اب صرف شکست ہی اُن کا مقدر بنے گی۔ اُن کا کہنا تھا کہ چوہدری نثار مستقبل میں آزادگروپ کولیڈکریں گے اور ممکن ہے 40 یا 45 اراکین قومی اسمبلی سابق وفاقی وزیر داخلہ کا ساتھ دیں۔

عوامی مسلم لیگ کے قائد کا کہنا تھا کہ چوہدری نےآج جوبھی کہاوہ قوم کی آواز ہے، نواشریف نے چوری کی دولت کو بچانے کے لیے جارحانہ رویہ اختیار کیا ہوا ہے۔

مسلم لیگ ن میں پڑنے والی دراڑیں واضح ہونا شروع ہوگئیں، شیریٰ رحمان

پیپلزپارٹی کی رہنما سینیٹر شیریٰ رحمان کا کہنا تھا کہ خلائی مخلوق کی بات کرنی ہےتوپھربہت سی باتیں سامنےآئیں گی، ن لیگ میں پڑنےوالی دراڑیں اب واضح ہوناشروع ہوگئیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ چوہدری نثارکے ن لیگ سےاختلافات پہلے سے ہیں تاہم آج وہ کھل کےسامنےآگئے،حکمراں جماعت اقتدار میں رہتے ہوئے تمام سازشی حربےاستعمال کررہی ہے۔

شیری رحمان نے تحریک انصاف کے نیشنل سیکیورٹی کونسل کا اجلاس بلانے کی حمایت کرتے ہوئے کہا کہ اگر وزیراعظم اجلاس طلب کرلیں تو اس میں کوئی قباحت نہیں بلکہ یہ ملک کے لیے سود مند ہوگا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں