The news is by your side.

Advertisement

منحرف اراکین کا نااہلی ریفرنس مسترد : تحریک انصاف کا سپریم کورٹ جانے کا اعلان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف نے الیکشن کمیشن کے منحرف اراکین کے فیصلے کے خلاف سپریم کورٹ جانے کا اعلان کرتے ہوئے فیصلے کو احمقانہ قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی کے سینئر نائب صدر فواد چوہدری نے الیکشن کمیشن کے فیصلے پر درعمل دیتے ہوئے کہا کہ الیکشن کمیشن کافیصلہ متوقع تھا، یہ بات واضح ہو چکی تھی کہ کیا فیصلہ آ رہا ہے۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن کے اس فیصلے کو سپریم کورٹ میں چیلنج کریں گے اور الیکشن کمشنر کے خلاف جوڈیشل کونسل میں ریفرنس دائرکریں گے۔

پی ٹی آئی کے سینئر نائب صدر نے کہا کہ الیکشن کمیشن ن لیگ کی بی ٹیم بن چکا ہے، الیکشن کمیشن سےکسی کوانصاف کی امیدنہیں رہی ، یہ سمجھ رہے ہیں کہ لوگ اندھے ہوگئے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ جو لوٹے ہوئےالیکشن کمیشن کہتاہے وہ آپ کاحصہ ہی ہیں، لوٹے اپنےحلقوں میں نواز شریف کی تصاویر لگاکر پھر رہے ہیں۔

فواد چوہدری نے الیکشن کمیشن کے فیصلے کو احمقانہ قرار دیتے ہوئے کہا کہ اس طرح کی لاقانونیت کے خلاف تحریک انصاف میدان میں آئے گی، یہ جنگ عوام کے ساتھ جیت کر دکھائیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ امید ہےکہ سپریم کورٹ اس فیصلےکودیکھےگی، سپریم کورٹ سے اس فیصلے پرانصاف کی امید ہے ، اس مسئلے پر پی ٹی آئی نہیں پاکستان کا آئین نافذ ہوگا،

منحرف ارکین کے حوالے سے سابق وفاقی وزیر نے کہا کہ اپنی پارٹی چھوڑکردوسری پارٹی جوائن کرلی تودوبارہ الیکشن لڑکرآئیں،ف کیا یہ بات عقل تسلیم کرتی ہے کہ لوٹے پی ٹی آئی میں ہیں؟ لوٹے ارکان کی وجہ سے سارا بھونچال ہوا، اب کہا جارہاہے یہ لوٹےآپ کی پارٹی میں ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں