تحریک انصاف کا 6 ستمبر کو کراچی میں ’’پاکستان زندہ باد‘‘ جلسے کا اعلان -
The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کا 6 ستمبر کو کراچی میں ’’پاکستان زندہ باد‘‘ جلسے کا اعلان

اسلام آباد: عمران خان کی زیر صدارت بنی گالہ میں پاکستان تحریک انصاف کی اعلیٰ قیادت کے ہونے والے اہم اجلاس میں 6 ستمبر کو کراچی کے نشتر پارک میں ’’پاکستان زندہ باد‘‘ جلسہ کرنے کا فیصلہ کر لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کی زیر صدارت پی ٹی آئی کی اعلیٰ قیادت کا بنی گالہ میں اجلاس منعقد کیا گیا جس میں پاکستان مارچ اور کراچی کی سیاسی صورتحال پر تفصیلی تبادلہ خیال کیاگیا۔

پڑھیں:    تحریک انصاف اور عوامی تحریک کا مشترکہ جدوجہد کا فیصلہ

اجلاس میں تحریک انصاف کی قیادت کی جانب سے 6 ستمبر کو کراچی کے نشتر پارک میں جلسے کے انعقاد کا فیصلہ کیا گیا، قیادت کی جانب سے مشترکہ طور پر اس جلسے کو ’’پاکستان زندہ باد‘‘ کے نام سے منسوب کرنے کا بھی فیصلہ کیا گیا۔

مزید پڑھیں: تحریک انصاف کا نواز شریف کے خلاف ایک اور ریفرنس دائر

اس موقع پر چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے عوام سے جلسے میں شرکت کرنے کی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ ’’نشترپارک کے جلسے میں پاکستانی پرچم کے ہمراہ کراچی کے عوام کا منتظر رہوں گا، پاکستا ن کی آن اور شان کی خاطر تمام تعصبات سے بالا تر ہوکر نکلنا ہوگا‘‘۔

یہ بھی پڑھیں:    قائد متحدہ کے خلاف کارروائی، وزارت داخلہ نے برطانیہ کو ریفرنس ارسال کردیا

عمران خان کا مزید کہنا تھا کہ ’’قائد ایم کیو ایم کی پاکستان کے خلاف ہرزہ سرائی پر اہم اعلان کروں گا‘‘۔ اُنہوں نے امید کا اظہار کرتے ہوئے یہ بھی کہا کہ ’’کراچی کے عوام محب وطن ہیں اور امید ہے کہ 6 ستمبر کی شام عوام ہاتھوں میں پاکستان کا پرچم تھامے قومی یکجہتی کا پیغام دیں گے‘‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں