site
stats
پاکستان

جیسا ٹیلنٹ پاکستان میں ہے شاید ہی کہیں ہو، عمران خان

کراچی: چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا ہے کہ جیسا ٹیلنٹ پاکستان میں ہے شاید ہی کہیں ایسا ہو، سرفراز اور اس کی ٹیم کو پھر سے مبارکباد دیتا ہوں، ملک میں کرپشن سسٹم کو ڈی ریل کررہی ہے، پاناما کیس فیصلہ کرے گا، ملک کس طرف جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ سرفراز اور اس کی ٹیم کو پھر سے مبارکباد دیتا ہوں، فخرزمان کی بیٹنگ سے یہ بات ثابت ہوگئی کہ جیسا ٹیلنٹ پاکستان میں ہے شاید ہی کہیں ہو، ہمارے زمانے میں پاکستان کرکٹ کی سپر پاور تھی، قومی کرکٹ ٹیم دوبارہ کرکٹ کی سپرپاوربن سکتی ہے۔

عمران خان نے کہا کہ ویووین رچرڈاوراین چیپل کا بھی یہی خیال ہے کہ پاکستان میں بہت ٹیلنٹ ہے، ٹیلنٹ کو پالش کرنے والے نظام تک ٹیلنٹ سامنے نہیں آسکے گا، ہمارے جیتنے کی وجہ یہ تھی ہم نےخود کو انگلش کاؤنٹی میں پالش کیا۔

پی ٹی آئی چیئرمین کا کہنا تھا کہ وزیراعظم بورڈ کا چیئرمین تعینات کرے گا تو اس میں سیاست آجاتی ہے، کرپشن کا ٹیلنٹ ملک کو مقروض کرتا جارہا ہے، ملک میں کرپشن سسٹم کو ڈی ریل کررہی ہے، 800 سے900ارب روپے کی ملک سے باہر جائیداد خریدی گئی۔

انھوں نے مزید کہا کہ ملک میں پاناماکیس فیصلہ کن کیس ہے، پاناما کیس ثابت کرے گا کرپشن کرنے والا کہاں رہے گا، ملک میں کرپشن سسٹم کو ڈی ریل کررہی ہے، پاناما کیس فیصلہ کرے گا، ملک کس طرف جائے گا۔

تحریک انصاف کے چیئرمین نے کہا کہ فیصلہ نوازشریف کے خلاف ہوا تو سب کی باری آجائے گی، آصف زرداری،نوازشریف کے ماتحت فرشتے ہوں تو بھی کرپشن نہیں رکے گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top