The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کا آئندہ انتخابی مہم میں جدید ٹیکنالوجی ‘ہولو گرام ’کی مدد لینے کا فیصلہ

اسلام آباد : تحریک انصاف نے آئندہ انتخابی مہم میں جدید ٹیکنالوجی ‘ہولو گرام ’کی مدد لینے کا فیصلہ کرلیا، اس ضمن میں‘ ہولوگرام ’ٹیکنالوجی سے متعلق پارٹی رہنماوں کو بریفنگ دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق فرانس کے حالیہ صدارتی انتخابات میں ہولو گرام ٹیکنالوجی کے کامیاب استعمال نے سیاست میں جدت کے رنگ بھر دیے ہیں، اب تحریک انصاف نے بھی آئندہ عام انتخابات کی انتخابی مہم میں جدید ٹیکنالوجی ہولوگرام آزمانے کا فیصلہ کر لیا ہے۔

جس کے ذریعے عمران خان خطاب تو کریں گے کسی ایک مقام پر لیکن دکھائی کئی جگہ دیں گے۔

اس حوالے سے تحریک انصاف کے رہنماوں کو ہولو گرام ٹیکنالوجی سے متعلق بریفنگ بھی دی گئی اور آئی ٹی ماہرین کی ٹیم نے ہولوگرام کا تجربہ بھی کر کے دکھایا۔

ہولوگرام کیا ہے؟

خیال رہے کہ 7 ڈی ٹیکنالوجی ایک ایسی ٹیکنالوجی ہے، جس میں روشنی بالخصوص لیزر شعاؤں کی مدد سے کسی منظر کو پروجیکٹ کیا جاتا ہے. اس طریقہ کار میں روشنی کی شعاؤں کو کسی پردے کی بجائے ماحول پر پروجیکٹ کیا جاتا ہے. اس طریقے سے بننے والی تصاویر اور ویڈیوز اتنی حقیقی ہوتی ہیں کہ ان پر اصلی کا گمان ہوتا ہے. کمپیوٹر کی اصطلاح میں اسکو ہولو گرافی کہتے ہیں۔

ہولوگرام جدید سائنسی ٹیکنالوجی سے تیار ہوتے ہیں، جو لیزر لائیٹ کے شعاعوں اور لینسز کے ذریعے کام کرتے ہیں، ہولوگرام جیسے آلات زیادہ ترسائنس فنکشن فلموں میں دکھائے جاتے ہیں، جو ایک دوسرے سے الگ ہونے کے باوجود ایک دوسرے سے جڑے ہوتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں