site
stats
پاکستان

عمران خان پر الزامات ،عائشہ گلالئی کیخلاف دائر ہتک عزت کا دعوٰی قابل سماعت قرار

لاہور : سیشن عدالت نے عائشہ گلالئی کیخلاف دائر ہتک عزت کا دعوٰی قابل سماعت قرار دیدیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کی سیشن عدالت نے تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان پر عائشہ گلالئی کے الزامات کیخلاف دائر ہتک عزت کے دعوٰے کو قابل سماعت قرار دے دیا۔

تحریک انصاف کے رہنما جاوید بدر نے لاہور کی سیشن عدالت میں دعوٰی دائر کیا تھا کہ عائشہ گلالئی نے عمران خان، جہانگیر ترین اور پرویز خٹک پر بے بنیاد الزامات لگائے، عدالت عائشہ گلالئی کو اپنے الزامات پر معافی مانگنے اور 30 ملین روپے ہرجانہ ادا کرنے کا حکم دے۔

عدالت نے دعوے کو قابل سماعت قرار دے دیا اور نوٹس جاری کرتے ہوئے 16 اکتوبر کو عائشہ گلالئی سے جواب طلب کر لیا ہے۔

اضح رہے کہ عائشہ گلالئی نے تحریک انصاف چھوڑنے کا اعلان کیا اور پریس کانفرنس کرتے ہوئے پی ٹی آئی پر سنگین الزام جبکہ عمران خان اور رہنماؤں کے کردار پرانگلی اٹھائی تھی۔


مزید پڑھیں :  تحریک انصاف میں خواتین کی عزت محفوظ نہیں، عائشہ گلالئی


عائشہ گلالئی نے کہا تھا کہ پارٹی میں عزت دارخواتین کی عزت نہیں، چئیرمین خود بھی خواتین کی عزت نہیں کرتے، پارٹی میں اخلاقیات نہیں اس لیے چھوڑنے کا فیصلہ کیا۔

انہوں نے الزام عائد کیا تھا کہ تحریک انصاف کے چیئرمین اور قیادت خواتین کارکنان کو نازیبا میسجز کرتی ہے، جس کی وجہ سے کئی خواتین کارکنان نالاں ہیں، میں این اے ون کا ٹکٹ نہیں مانگا، نہ ہی جلسے میں تقریر کا معاملہ تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top