site
stats
پاکستان

پاکستان تحریک انصاف کے وفد کی جنید جمشید کے اہل خانہ سے تعزیت

کراچی : پاکستان تحریک انصاف کے وفد نے طیارہ حادثے میں جاں بحق ہونے والے جنید جمشید کے اہل خانہ سے تعزیت کرتے ہوئے واقع پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنماؤں نے طیارہ حادثے میں جاں بحق ہونے والے اسلامی اسکالر کے گھر پہنچ کر انکے اہل خانہ سے تعزیت کی۔

اس موقع پر رکن سندھ اسمبلی خرم شیر زمان نے جنید جمشید کے اہل خانہ سے افسوس کا اظہار کیا۔

اہل خانہ سے ملاقات کے بعد عمران اسماعیل نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ جنید جمشید اور عمران خان کا پرانہ تعلقات ہے، جنید جمشید کے وائٹل سائیں نے شوکت خانم اسپتال کیلئے چندہ اکھٹا کرنے کی مہم میں بھی حصہ لیا تھا جبکہ پاکستان تحریک انصاف کی سینئر رہنما فوزیہ قصوری جنید جمشید کی سگی خالہ ہیں۔

انہوں نے کہا کہ جنید جمشید کا موسیقی کو چھوڑ دین کی طرف راغب ہونا بڑا فیصلہ تھا جنید جمشید آخر دم تک اپنے فیصلے پر قائم رہے۔

انہوں نے بتایا کہ آخری دفعہ جنید جمشید سے میری ملاقات ہوئی تو اس نے کہا کہ اس مرتبہ حج کیلئے انھوں نے میرا نام لکھ لیا ہے، میرا بھی ارادہ ہے۔


مزید پڑھیں : طیارہ حادثہ: جنید جمشید‘ دیگرشہداکی شناخت کا عمل جاری


یاد رہے کہ گذشتہ روز چترال سے اڑان بھرنے والے پی آئی اے کے طیارے کا ایبٹ آباد سے حویلیاں کے درمیان رابطہ منقطع ہوگیا تھا اور جہازحویلیاں کے نزدیکی علاقے میں گرکرتباہ ہوگیا تھا‘ جس میں 48 افراد سوار تھے، جن میں معروف مذہبی اسکالر جنید جمشید بھی اہلیہ سمیت شامل تھے

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top