The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی کا طلال چوہدری کوفوری برطرف کرکے تحویل میں لینے کا مطالبہ

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف نے طلال چوہدری کوفوری برطرف کرکے تحویل میں لینے کا مطالبہ کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی نےاحتساب عدالت کےباہرمعاملہ مانیٹرنگ جج کےسامنےاٹھادیا ہے ، اور واقعے کا نوٹس لینے کی استدعا کرتے ہوئےطلال چوہدری کوفوری برطرف کرکے تحویل میں لینے کا مطالبہ کردیا ہے۔

تحریک انصاف کے رہنما فوادچوہدری کا کہنا ہے کہ جج مریم،کیپٹن(ر)صفدرکےنام ای سی ایل پرڈالنےکاحکم دیں، فراہمی انصاف میں رکاوٹ ڈالنے کی سازش کا سراغ لگایا جائے، عدالتوں پریلغار ن لیگ کی پرانی روش ہے، چوروں کو فرد جرم سے بچانے کیلئےاحتساب عدالت پر حملہ کرایا گیا۔

فواد چوہدری نے کہا کہ مریم نوازکی ایما پر ن لیگ کے وکلا ونگ کو حملےکی ذمہ داری دی گئی، پولیس کی مداخلت روکنے کی ذمہ داری طلال چوہدری کوسونپی گئی۔

انھوں نے کہا کہ آج کے دن کیلئے رینجرزکو سارےعمل سے باہر کیا گیا، سازش کے تحت رینجرز کو احتساب عدالت سے ہٹایا گیا۔

اس سے قبل تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین نے اپنے ٹوئٹ میں کہا تھا کہ ن لیگ کےگلوبٹوں نےاحتساب عدالت میں خلل ڈالا، ججزاورعدالتوں پرحملے ان کا طرہ امتیاز ہے ، شریف خاندان کو شرم آنی چاہئے،ہم عدلیہ کے ساتھ کھڑے ہیں۔


مزید پڑھیں : احتساب عدالت میں بدمزگی‘ سماعت بغیرکارروائی کے ملتوی


یاد رہے آج صبح احتساب عدالت میں مریم نواز اورکیپٹن صفدر کی پیشی کے موقع پر پولیس نے ن لیگ کے وکلا کو عدالت میں جانے سے روکا تو نون لیگ کے کارکنوں او وکلا آپے سے باہر ہوگئے اور احتساب عدالت میں اور عدالت کے باہر ہنگامہ آرائی کی تو پولیس نے وکلاء پر لاٹھی چارج کیا۔

ہنگامہ آرائی کی آڑمیں نیب پراسیکیوشن ٹیم پرحملےکی کوشش کی گئی، پراسیکیوشن ٹیم کے سربراہ کو دھکے دیئے گئے، ہنگامہ آرائی اور ہلڑبازی کے سماعت بغیرکارروائی ملتوی کردی گئی تھی۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تواسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں