The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی نے ریفرنس میں‌ ثبوت نہیں پاسپورٹ کی کاپیاں دیں، ن لیگ

اسلام آباد: رکن قومی اسمبلی دانیال عزیز نے کہا ہے کہ وزیر اعظم کے خلاف ریفرنس میں شواہد نہیں‌ بلکہ پاسپورٹس کی کاپیاں دی گئی جس پر اسپیکر قومی اسمبلی نے اُسے مسترد کیا۔

تفصیلات کے مطابق رکن قومی اسمبلی دانیال عزیز نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ’’تحریک انصاف کی جانب سے وزیراعظم کا ریفرنس محض ایک اخباری تراشے پر دیا گیا اور اس میں بھی ثبوت پیش نہیں کیے گئے۔

انہوں نے کہا کہ ’’تحریک انصاف کی جانب سے دائر ریفرنس میں نوازشریف کا کہیں پاناما سے متعلق تعلق ظاہر نہیں کیا گیا تاہم اُن کی جانب سے پاسپورٹ کی 70 ، 70 کاپیاں لگائی گئیں ہیں جو اس بات کی غمازی ہے کہ عمراں خان پھر کسی کی باتوں میں آگئے‘‘۔

دانیال عزیز نے مزید کہا کہ ’’سپریم کورٹ نے بھی تحریک انصاف کا ریفرنس مسترد کردیا ہے۔ کنٹینر پر کی جانے والی باتیں آسمانی صحیفہ نہیں ہے بلکہ کسی کو بھی ریفرنس پر تبصرہ کرنے سے قبل اُس کو پڑھ لینا چاہیے‘‘۔

اس موقع پر رہنماء مسلم لیگ ن طلال چوہدری نے کہا کہ ’’عمران خان نے 2013 میں ایم کیو ایم سے خفیہ معاہدہ کیا ہوا تھا جس کا ایم کیو ایم قیادت خود اقرار بھی کرچکی ہے، ماضی میں تحریک انصاف کو کراچی جلسے کے لیے متحدہ سے این و سی لینا پڑتا تھا‘‘۔

طلال چوہدری کا مزید کہنا تھا کہ تحریک انصاف کے رکن قومی اسمبلی نے جلسے کے لیے کوشیش کیں ہیں اور آج تحریک انصاف کی پوری قیادت اپنے آپ کو مظلوم اور سچا ثابت کرنے میں لگی ہوئی ہے مگر ہم عوام کو یاد دلاتے رہیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں