اگلی احتساب ریلی اسلام آباد میں ہوگی،عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

اگلی احتساب ریلی اسلام آباد میں ہوگی،عمران خان

اٹک : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا ہے کہ وزیراعظم نوازشریف کے خلاف پاناما لیکس فوری تحقیقات کے لیے اگلی احتساب ریلی 13 اور 14 اگست کو روالپنڈی اور اسلام آباد میں ہو گی.

تفصیلات کے مطابق تحریکِ انصاف کے رہنما عمران خان کی قیادت میں کرپشن کے خلاف تحریک احتساب کی پہلی ریلی پشاور سے شروع ہو کر جی ٹی روڈ پر خیر آباد اٹک کے مقام پر ختم ہوئی،اس دوران عمران خان نے کئی مقامات پر خطاب بھی کیا.

خیر آباد اٹک میں ریلی کے اختتام پر خطاب کرتے ہوئے عمران خان نے حکومت کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا.

عمران خان نے کہا کہ الیکشن کمیشن اور ایف بی آر جیسے اداروں میں حکمرانوں کا قبضہ ہے اور نواز شریف نےعوام کو قرضوں کے بوجھ تلے دبا دیا ہے.

انہوں نے کہا کہ ہمارے پاس عوام کے حقوق کے لیے سڑکوں پر آنے کے علاوہ کوئی اور راستہ نہیں ہے اور انصاف نہ ملنے تک سڑکوں پر پرامن احتجاج کریں گے.

*ابھی تو ٹریلر دکھایا ہے، فلم ابھی باقی ہے، عمران خان،ریلی نوشہرہ پہنچ گئی

عمران خان نے کہا کہ تحریکِ احتساب کے اگلے مرحلے میں 13 اگست کو روالپنڈی اور 14 اگست کو اسلام آباد میں جمع ہوں گے.

ریلی میں پی ٹی آئی کے ایم پی ایز کے علاوہ خواتین کارکنوں نے بھی شرکت کی،تاہم شدید گرمی کی وجہ سے بیشتر پی ٹی آئی رہنما گاڑیوں کے اندر بیٹھے رہے جبکہ اس دوران کارکن گاڑیوں کی چھتوں میں بیٹھ کر نعرہ بازی کرتے رہے.

واضح رہے کہ گزشتہ روز پی ٹی آئی کے سربراہ عمران خان کی قیادت میں کرپشن کے خلاف تحریک احتساب کی پہلی ریلی پشاور سے شروع ہو کر جی ٹی روڈ پر خیر آباد اٹک کے مقام پر ختم ہوئی.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں