The news is by your side.

Advertisement

کراچی سے فاٹا تک تحریک انصاف کی انتخابی مہم زور و شور سے جاری

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کی انتخابی مہم زور و شور سے جاری ہے، چیئرمین عمران خان کراچی سے فاٹا تک دورے کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی نے اپنی انتخابی مہم میں تیزی لا کر ملک بھر میں عوامی جلسے ترتیب دے دیے ہیں، جلسوں کے سلسلے میں چیئرمین ملک کے مختلف حصوں کے دورے کریں گے۔

پی ٹی آئی کے ترتیب کردہ پروگرام کے مطابق آج عمران خان نے لاہور میں جلسے سے خطاب کیا، اسلام آباد کے بعد وہ خیبر پختونخوا کا دورہ کریں گے۔

پروگرام کے مطابق چیئرمین تحریک انصاف کل بنوں کا دورہ کریں گے، بنوں میں ایک عوامی جلسہ ترتیب دیا گیا ہے جس سے عمران خان خطاب کریں گے۔

دو جولائی کو عمران خان 2 روزہ دورے پرکراچی پہنچیں گے، کراچی میں وہ مختلف مقامات پر خطاب کریں گے، یاد رہے کہ عمران خان این اے 243 کراچی سے امیدوار ہیں، کراچی میں وہ اہم ملاقاتیں بھی کریں گے۔

پانامالیکس میں شریف خاندان رنگے ہاتھوں پکڑا گیا، اقتدارملا، تو کرپشن کاخاتمہ کردیں گے: عمران خان


چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے رزمک کا دورہ ملتوی کر دیا ہے، یہ دورہ کل ہونا تھا، جب کہ فاٹا کا دورہ بھی بعد میں کیا جائے گا، فاٹا میں 2 سے 3 جلسے کیے جائیں گے۔

آج لاہور میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان نے کہا کہ زندگی میں کبھی ہارنا نہیں سیکھا، بھرپور تیاری کے ساتھ الیکشن میں حصہ لے رہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں