حکومت بنانے کے لیے نمبر گیم کی ضرورت پڑتی ہے، فیصل واوڈا -
The news is by your side.

Advertisement

حکومت بنانے کے لیے نمبر گیم کی ضرورت پڑتی ہے، فیصل واوڈا

لاہور: پاکستان تحریکِ انصاف کے رہنما فیصل واوڈا نے کہا ہے کہ حکومت بنانے کے لیے نمبر گیم کی ضرورت پڑتی ہے، 22 اگست سے پہلے والی اور آج کی ایم کیوایم میں فرق ہے۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں گفتگو کرتے ہوئے انھوں نے کہا ’سیاست میں دل بڑا کریں گے اور سب سے بات کریں گے۔‘

فیصل واوڈا نے پیپلز پارٹی کے جنرل سیکریٹری چوہدری منظور اور مسلم لیگ ن کی عظمیٰ بخاری کی باتوں کے جواب میں کہا کہ بنی گالہ کے باہر پروٹوکول کی بات جھوٹ پر مبنی ہے، عمران خان نے واپسی میں کوئی پروٹوکول نہیں لیا۔

انھوں نے ایم کیو ایم کے ساتھ اتحاد پر اعتراضات کا جواب دیتے ہوئے کہا ’ایم کیو ایم ہمارے ساتھ اتحاد کر رہی ہے، دوبارہ گنتی بھی کرا رہی ہے، میں بھی میئر کراچی کے حوالے سے اپنے مؤقف پر قائم رہوں گا۔‘

روایتی سیاست نہیں کریں گے، نہ پروٹوکول لوں گا نہ ہی شاہ خرچیاں کی جائیں گی ،عمران خان

فیصل واوڈا کا کہنا تھا کہ ن لیگ کو تکلیف یہ ہے کہ ان کا قائد جیل میں ہے، ن لیگ 5 سال روئے گی اور ہم ان کے آنسو پونچھیں گے۔

پی ٹی آئی لیڈر نے مزید کہا کہ ملک کے سسٹم کو ٹھیک کرنے کی ضرورت ہے، ہم سندھ میں پیپلز پارٹی کے ساتھ بھی بات کریں گے۔

واضح رہے کہ پروگرام میں شریک چوہدری منظور کا پروٹوکول کے حوالے سے مؤقف تھا کہ ملک میں سیکورٹی کے مسائل ہیں اس لیے وزیرِ اعظم کے لیے سیکورٹی تو لینی ہی چاہیے۔ جب کہ عظمیٰ بخاری کا کہنا تھا کہ سیکورٹی اور پروٹوکول میں بہت فرق ہوتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو  زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں