The news is by your side.

Advertisement

ڈی آئی خان: اکرام اللہ گنڈاپورکی نمازجنازہ ادا کردی گئی

ڈی آئی خان : ڈیرہ اسماعیل خان میں پاکستان تحریک انصاف کے امیدوار اکرام اللہ گنڈاپور کی نماز جنازہ ادا کردی گئی جس میں ہزاروں افراد نے شرکت کی۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی کے رہنما اکرام اللہ گنڈا پور کی نماز جنازہ ڈیرہ اسماعیل خان کے علاقے کولاچی میں میں ادا کی گئی۔

نمازجنازہ میں ضلعی، عسکری حکام اورسیاسی شخصیات سمیت ہزاروں افراد نے شرکت کی۔

ڈی آئی خان خودکش حملے میں پی ٹی آئی کے امیدوار اکرام اللہ گنڈاپور کے جاں بحق ہونے کے بعد الیکشن کمیشن نے پی کے 99 ڈی آئی خان میں انتخابات ملتوی کردیے۔

پی ٹی آئی کے امیدوار اکرام خان گنڈاپورجاں بحق

پی ٹی آئی کے امیدوار اکرام اللہ گنڈاپور انتخابی مہم کے دوران دہشت گردی کا نشانہ بننے والے تیسرے سیاست دان ہیں، ان سے قبل بلوچستان عوامی پارٹی کے امیدوارنوابزادہ سراج رئیسانی اور عوامی نیشنل پارٹی کے ہارون بلور خودکش حملوں میں شہید ہوچکے ہیں۔

یاد رہے کہ اکرام اللہ گنڈاپور پی کے 99 سے پاکستان تحریک انصاف کے امیدوار تھےاور پانچ سال قبل ان کے بھائی اسراراللہ گنڈاپور بھی دہشت گردی کے حملے میں شہید ہوئے تھے۔

سانحہ مستونگ کے مزید زخمی دم توڑ گئے‘ شہدا کی تعداد 149 ہوگئی

واضح رہے کہ 16 جولائی کو بلوچستان کے ضلع مستونگ کے علاقے درینگڑھ میں بلوچستان عوامی پارٹی کی کارنر میٹنگ میں خوفناک خودکش دھماکہ ہوا تھا جس میں انتخابی امیدوار سراج رئیسانی سمیت 149افراد شہید ہوئے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں