The news is by your side.

Advertisement

’’مسلم لیگ ن کے اہم رہنما بیرونِ ملک چلے جائیں گے، شہبازشریف قیادت کریں گے‘‘

اسلام آباد: تحریک انصاف کے رہنما ہمایوں اختر نے کہا ہے کہ وزیر اعظم عمران خان واضح کرچکے کہ اب ڈیل نہیں ہوگی۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’اعتراض ہے‘ میں گفتگو کرتے ہوئے ہمایوں اختر کا کہنا تھا کہ این آر او یا ڈیل کا مطلب پاکستان کےقوانین کونہیں ماننا ہوتا ہے، اپوزیشن پرمقدمات ہم نےنہیں بنائے۔

اُن کا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی اور مسلم لیگ ن نے ایک دوسرےپرمقدمات بنائے، اب حکومت اپنا کام کررہی ہے، قانون کےمطابق مقدمےسنے اور نمٹائےجارہےہیں، وزیراعظم کہہ چکے لوٹی ہوئی رقم کی ریکوری ہوجائےتو انہیں کوئی اعتراض نہیں ہے۔

ہمایوں اختر کا کہنا تھا کہ وزیراعظم عمران خان واضح اورکئی مرتبہ کہہ چکےڈیل نہیں ہوگی، مسلم لیگ ن پیسوں کی ریکوری کا سن کر خاموش ہوجاتی ہے۔

’’میری ذاتی رائے ہے کہ مسلم لیگ ن کی خاموشی سے تاثر ملتا ہے کہیں نہ کہیں کوئی بات چل رہی ہے، میری پیشگوئی ہے کچھ عرصہ میں ن لیگ کےاہم رہنمابیرونِ ملک چلےجائیں گے اور شہباز شریف مسلم لیگ ن کی قیادت سنبھالیں گے، مسلم لیگ ن میں کوئی نہ کوئی تبدیلی آنے والی ہے‘‘۔

اُن کا کہنا تھا کہ ’’پی ٹی آئی کو 5سال کامینڈیٹ ملا، ہم ابھی معیشت بہترکررہےہیں، آئی ایم ایف نے پاکستان کی پالیسیوں پر اعتماد کا اظہار کیا، ابھی مشکل وقت ضرورہے مگر عوام امیدرکھیں اچھاوقت ضرور آئےگا، عمران خان کا اپنااسٹائل ہے وہ ٹیم کو بھی پورا موقع دیتے ہیں اور پرفارم نہ کرنے پر ٹیم تبدیل کرتے ہیں‘‘۔

مکمل پروگرام

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں