پارلیمنٹ سے رہنمائی حاصل کرتے رہیں گے، شاہ محمود قریشی -
The news is by your side.

Advertisement

پارلیمنٹ سے رہنمائی حاصل کرتے رہیں گے، شاہ محمود قریشی

اپوزیشن کے اچھے مشوروں کو اہمیت دیں گے، ن لیگ اور پیپلز پارٹی کا اتحاد غیر فطری ہے

اسلام آباد: پاکستان تحریکِ انصاف کے مرکزی رہنما شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ پی ٹی آئی کی حکومت پارلیمنٹ سے رہنمائی حاصل کرتی رہے گی، اپوزیشن کے اچھے مشوروں کو بھی اہمیت دی جائے گی۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے پی ٹی آئی کی پارلیمانی کمیٹی کے اجلاس کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، انھوں نے کہا کہ چوہدری پرویز الٰہی تجربہ کار سیاست دان ہیں، وہ ہمیں اور ہم انھیں مشورہ دیتے رہیں گے۔

میڈیا سے گفتگو میں شاہ محمود قریشی نے اپوزیشن کی دو بڑی جماعتوں کے اتحاد کو غیر فطری قرار دیتے ہوئے کہا کہ الیکشن ہوگئے ہیں اب ہمیں آگے بڑھنا ہے، سیاسی لوگ نتائج قبول کر کے آگے بڑھتے ہیں۔

بولیاں لگانا پرانے پاکستان میں ہوتا تھا اب ایسا نہیں ہوگا، اب ہم نہیں چاہیں گے کہ کوئی کسی کی بولی لگائے۔

شاہ محمود قریشی

پی ٹی آئی رہنما کا کہنا تھا ’بولیاں لگانا پرانے پاکستان میں ہوتا تھا اب ایسا نہیں ہوگا، اب ہم نہیں چاہیں گے کہ کوئی کسی کی بولی لگائے، پارلیمنٹ کا وقار بلند کرنا پی ٹی آئی کی پالیسی کا حصہ ہوگی۔‘

شاہ محمود نے کہا کہ پاکستان کو اس وقت مختلف چیلنجز کا سامنا ہے جن میں معیشت سب سے بڑا چیلنج ہے، اس پر پارلیمنٹ میں بحث کرائیں گے، پاکستانی معیشت اور پانی بحران سے متعلق واضح پالیسی بنائی جائے گی۔

انھوں نے مزید کہا کہ عمران خان نے آج اتحادیوں کو عشائیے کی دعوت دے دی ہے، نیا پاکستان بدلے ہوئے رویوں اور نئی سوچ کا نام ہے، تحریکِ انصاف خندہ پیشانی سے آگے بڑھے گی۔

قومی اسمبلی کا اجلاس‘ نومنتخب اراکین نےحلف اٹھالیا

شاہ محمود قریشی نے ایک صحافی کے سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا سعودی عرب پاکستان کا پرانا دوست ملک ہے، سعودی فرماں روا نے عمران خان کی طرف سے دورۂ پاکستان کی دعوت قبول کرلی جب کہ عمران خان نے بھی دورۂ سعودی عرب کی دعوت قبول کرلی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں