The news is by your side.

Advertisement

‘ یہ کوئی نئی بات نہیں، قتل اسی طرح کیا جاتا ہے’

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شہباز گل نے ڈاکٹر رضوان کی موت پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ کوئی نئی بات نہیں، قتل اسی طرح کیا جاتا ہے۔

پی ٹی آئی رہنما ڈاکٹر شہباز گل نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ٹوئٹ میں ڈاکٹر رضوان کا نام لیے بغیر ان کی اچانک موت پر اپنے ردعمل کا اظہار کیا ہے۔

ڈاکٹر شہباز گل نے اپنے ٹوئٹ میں لکھا ہے کہ یہ کوئی نئی بات نہیں قتل اسی طرح سے کیا جاتا ہے، لوگوں اس ملک میں میری خبر کار ایکسیڈنٹ کی آنی تھی جیسےانکی ہارٹ اٹیک کی آئی۔

انہوں نے اپنے ایک اور ٹوئٹ میں اسی حوالے سے مزید لکھا کہ پہلے اسی طرح سے نیب کے افسر کو قتل کیا گیا بعد میں خودکشی قرار دیا گیا، آیان علی کے واقعے میں گرفتار کرنیوالا بھی قتل، اور کتنے قتل کرنے ہیں اس مافیا نے۔

 

شہباز گل کا یہ بھی کہنا تھا کہ یہ امپورٹڈ رجیم لوگوں کو دن دیہاڑے قتل کررہی ہے منصوبہ بندی کرکے اسے حادثہ قرار دلوا رہی ہے عوام سب دیکھ رہی ہے کہ قاتل مسلط ہوگئے ہیں۔

شہباز گل نے اپنے ٹوئٹ میں مزید کہا کہ سب کچھ اتنا اچھا مینج کیا جاتا ہے جیسے کہ واقعی کوئی اتفاقی حادثہ ہو، ملک میں ایک ساتھ اتنے اتفاقی حادثے نہیں قتل ہورہے ہیں۔

واضح رہے کہ ایف آئی اے کے سابق ڈائریکٹر ڈاکٹر رضوان آج صبح اچانک دل کا دورہ پڑنے کے باعث انتقال کرگئے۔

شہباز حکومت نے آتے ہی ڈاکٹر رضوان کو ان کے عہدے سے ہٹا دیا تھا، ڈاکٹررضوان نے بطور ڈائریکٹرایف آئی اے شہبازشریف اوران کی فیملی کے منی لانڈرنگ کیسز میں تفتیش کی جبکہ شوگر اسکینڈل سمیت کئی کیسوں کی بھی تحقیقات کی تھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں